به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اعتمادآنلاين، استقلال با پيروزي برابر فولاد باز هم صدرنشين ليگ شد. شاگردان نكونام باز هم با يك پيروزي اقتصادي سه امتياز خانگي بازي را به اندوخته‌هايشان اضافه كردند تا در فاصله سه هفته مانده به پايان بازي‌ها بخت نخست قهرماني در ليگ برتر باشند.

نصرالله عبداللهي، پيشكسوت استقلال، درخصوص برتري اين تيم مقابل فولاد گفت: بالاخره بازي را بردند. وقتي مي‌برند يعني خوب هستند و ان‌شاءالله ادامه داشته باشد. بازي‌ها خيلي حساس است و كادرفني و بازيكنان در حالت عادي نيستند! وقتي از پرسپوليس عقب هستند مي‌آيند جبران كنند و همين استرس باعث مي‌شود بچه‌ها نتوانند آن بازي اصلي خودشان را انجام دهند. وقتي بد بازي مي‌كنند خوب است و‌ ان‌شاء‌الله يك روز هم خوب بازي مي‌كنند و مي‌برند! حساسيت‌ها روي كادرفني و بازيكنان تاثير گذاشته است.

عبداللهي با اشاره به وضعيت فولاد در جدول گفت: فكر نمي‌كنم فولاد سقوط كند. آنها دو بازي در شهر خودشان دارند و ان‌شاءالله می‌برند و بالا مي‌آيند. چون حيف است، آنها هم‌ طرفدار دارند و هم آكادمي و تشكيلات. آنها اشتباه كردند منصوريان را عوض كردند چون اين تيم را خودش بسته بود مي‌توانست شرايط را تغيير دهد.

1145347

پيشكسوت باسابقه استقلال در خصوص حواشي به وجود آمده پیش از بازي در خصوص رنگ پيراهن دو تيم گفت: هر كسي عقيده‌اي دارد كه براي خودش محترم است و دليلش را هم بايد از خودش بپرسيد. اما معمولا در جلسات قبل از بازي سرپرست دو تيم مي‌نشينند و مشخص مي‌كنند‌. اينها به برگزار‌كننده بازي بستگي دارد و نماينده فدراسيون همان‌جا تصميم مي‌گيرند و بايد برگه‌ها را امضا كنند. شايد سهل‌انگاري و كم‌كاري آن نماينده بوده كه اين اتفاق رخ داده است.

عبداللهي در خصوص رقابت پرسپوليس و استقلال براي قهرماني گفت: رقابت جالبي است، چون چند سالي اين‌طور نبود به نظرم جالب‌تر هم مي‌شود، چون سه بازي آينده را در يك زمان بازي مي‌كنند و آن استرس شايد در بازيكنان كمتر شود و بتوانند كار خودشان را انجام ‌دهند.

وي با مشكل دانستن بازي مقابل نساجي افزود: بازي با نساجي دشوار است چون اين تيم در حال افتادن است. بازي با پيكان هم سخت است. هركدام از بازي‌ها حكم‌ يك فينال را دارد و براي پرسپوليس هم‌همين‌طور. ان‌شاءالله كه هرتيمي كه لياقتش را دارد به قهرماني برسد.