به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد. این ستاره ولزی امیدوار بود که تحت هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطره ای خوش رئال مادرید را ترک کند اما باز هم همان مشکل همیشگی یعنی مصدومیت های پیاپی این بازیکن، به او اجازه نداد که به این هدف دست پیدا کند.

در این بین طی ماه‌های گذشته رسانه‌ها و نشریات اسپانیایی انتقادات تندی نسبت به عملکرد گرت بیل داشته‌اند. موضوعی که حالا با واکنش گرت بیل روبه‌رو شده و او در این باره می گوید: "من به چیزهایی که رسانه های اسپانیایی می نویسند اهمیتی نمی دهم. وقت تلف کردن است. من آن را نمی خوانم. می توانم خیلی چیزها بگویم اما بهتر است صحبت نکنم (می خندد)".

گرت بیل در بخش دیگری از صحبت‌های خود تمجید جالب توجهی از هم‌تیمی جدیدش در رئال مادرید یعنی داوید آلابا انجام داد و گفت: "داوید آلابا بازیکن فوق العاده ای است و ما خیلی خوب با هم کنار می آییم. مطمئن هستم که قبل و بعد از بازی‌ها خوش و بش خوبی خواهیم داشت. من در تمرینات کمی از او دوری می‌کردم تا مرا لگد نزند (می‌خندد)."

گفتنی است گرت بیل به همراه تیم ملی ولز در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی به مصاف اتریش می روند و تقابل این بازیکن با داوید آلابا می‌تواند از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد.