به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته همه منتظر اعلام خبر رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم برای به‌خدمت گرفتن امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با امباپه انجام داده اما به نظر می‌رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد در تابستان پیش رو پی‌اس‌جی را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند.

در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در مورد توافق امباپه با رئال مادرید منتشر شده و حتی برخی منابع مدعی شدند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی نیز امضا شده اما این مسئله هنوز به تایید نرسیده است.

در همین راستا مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که حالا یک مشکل جدید در راه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید پیدا شده است. این مسئله به حق تصویر ستاره فرانسوی اختصاص دارد که به یک چالش پیچیده در مذاکرات بین این بازیکن و رئال تبدیل شده است. بازیکنان 50 درصد از حق تصویر خود را به باشگاه واگذار می‌کنند، اما در مورد امباپه، همان‌طور که در مورد کریستیانو اتفاق افتاد، این اصلاً مشخص نیست و باید دید رئال‌ مادرید چگونه این مشکل را حل می‌کند.