به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در اولین بازی خود در مرحله پلی‌آف پذیرای مقدونیه شمالی خواهد بود و در صورت کسب برتری به مصاف برنده بازی ترکیه و پرتغال می‌رود. جورجیو کیه‌لینی که چهار سال پیش شاهد حذف آتزوری در پلی‌آف مقابل سوئد بود، تاکید کرد بازیکنان ایتالیا باید آرامش داشته و نمایش همیشگی خودشان را در این مرحله ارائه بدهند.

جورجیو کیه‌لینی گفت: "در بازی اول با بلغارستان بدشانس بودیم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در هر دو دیدار مقابل سوئیس بر جریان مسابقه تسلط داشته و از شانس خود برای کسب پیروزی استفاده نکردیم. فکر نمی‌کنم برای تکرار عملکردی که در ومبلی نشان دادیم به اتفاق فوق‌العاده‌ای نیاز داشته باشیم. ما باید فروتن باشیم، زیرا مقدونیه شمالی اتفاقی به اینجا نرسیده و ما بازیکنان و فوتبال باشگاهی این کشور را می‌شناسیم.

ما فقط باید خودمان باشیم، فوتبال خود را بازی کرده و با آرامش در زمین حاضر شویم. بازیکنانی که حس ناامیدی را چهار سال پیش تجربه کردند، از تجربه و آرامش لازم برای کنترل احساسات خود برخوردار خواهند بود و آن شکست درس مهمی برای ایتالیا بود. 

من برای پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود به درخشش در جام جهانی نیازی ندارم، اما خوب می‌شود اگر این اتفاق رخ دهد. من همیشه تجربیات فوق‌العاده‌ای در یورو داشتم و این اتفاق در جام جهانی رخ نداده، اما امیدوارم بتوانم در اوج کارم را تمام کنم. این یک هدف مهم برای همه ما است، همه ما می‌توانیم شور و شوق هواداران را احساس کنیم و فقط باید خودمان باشیم. نباید با تنش وارد زمین شده یا حس کنیم که اگر ببازیم این نتیجه در تاریخ ثبت خواهد شد."