به گزارش "ورزش‌سه"، جدا از اینکه رقابت این النصر و الهلال به عنوان دو غول فوتبال عربستان همیشه از زیبایی و حساسیت برخوردار بوده است، حالا اما با حضور فوق ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو، مخاطبین بیشتری هم خواهد داشت و رقابت را در آن دو چندان می‌کند.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفته تا قضاوت این مسابقه را بر عهده داور سرشناس انگلیسی، یعنی مایکل اولیور بگذارد. الیویر از آماده‌ترین داوران این ماه‌های فوتبال جهان به شمار می‌رود، که علاوه بر قضاوت‌های خوب در جام جهانی قطر، تا به حال ۶ مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا را هم سوت زده و در کنار آن یک نامزد همیشگی و مطمئن برای بازی‌های حساس لیگ برتر انگلیس هم به شمار می‌رود.

دیدار النصر و الهلال روز 18 آوریل (سه‌شنبه 29 فروردین ماه) در استادیوم ملک فهد عبدالله شهر ریاض به میزبانی آبی‌پوشان برگزار خواهد شد.

الهلال در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های سوپرلیگ عربستان از 24 مسابقه 46 امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم قرار دارد و اما در سوی مقابل النصر از 23 مسابقه 53 امتیاز دارد و برای کسب قهرمانی رقابت فشرده‌ای با الاتحاد 56 امتیازی از 23 مسابقه دارد.