به گزارش ورزش سه، فجری ها که دیروز می توانستند با پیروزی در مقابل حریف سخت کوش خود با ۴۵ امتیاز فاصله اندک خود را با دو مدعی دیگر(سایپا و استقلال خوزستان) حفظ کنند با این تساوی حالا در رده چهارم قرار گرفتند. البته آن ها یک بازی عقب افتاده دارند و در صورت پیروزی در آن مسابقه شرایط بهتری در جدول پیدا خواهند کرد. مهدی رجب زاده سرمربی فجر که از نمایش تیمش در این بازی راضی بود. در پایان بازی پاسخ سوالات خبرنگار ما را داد. 

او گفت: به نظر من خیلی متفاوت هم نبود. در نیمه اول ما سوار بر بازی بودیم و در‌ نیمه دوم هم خیلی فشار آوردیم و تفاوتش این است در نیمه اول موقعیت های ما روی دروازه شکل گرفت ولی در نیمه دوم پاس ها به هدف نرسید. کمترین حق ما برد بود. واقعا سوار بر بازی بودیم به خصوص در نیمه اول که خیلی موقعیت ایجاد کردیم و گلرشان چند عکس العمل خوب داشت و یک مقدار بچه های ما بی دقتی کردند. از همه بچه ها ممنونم خیلی با وجود و با غیرت کار کردند و تمام آن چیزهایی که از آن خواستم را انجام دادند. امروز فقط کمبود ما سه امتیاز بود اما همه کار در زمین کردیم. تیم خوشه طلایی هم سعی داشت بیشتر از فضای پشت دفاع استفاده کند زیرا بازیکنانی دارند که در ضدحمله خوب هستند و می توانند توپ را حفظ کنند. دنبال این بودند که بتوانند اطراف محوطه ما توپ را حفظ کنند و از عمق دفاع بروند که در یکی دو صحنه هم این اتفاق افتاد و در بقیه موارد بچه های ما خوب کار کردند. آنالیز کرده بودیم و می دانستیم دو هافبک کناری شان پا به توپ هستند، ما خیلی فرصت به آن ها ندادیم و بچه ها بازی را بستند. خیلی موقعیت ایجاد کردیم و واقعا حیف شد سه امتیاز به دست نیامد. امروز می توانستیم خودمان را کمی از تیم های دیگر جدا کنیم. بازی خوب و جانداری کردیم. 

1780199

وی در ادامه اضافه کرد: ما متاسفانه علی آل کثیر را نداریم و ‌مصدوم شد و تا آخر فصل هم نمی تواند بازی کند. جز بازیکنان تاثیرگذار در تیم ما بود و خیلی می توانست در خط حمله کمک کند. مصدومیت علی یک مقدار به ضررمان شد. اما بقیه بچه ها دارند تلاش می کنند و در بازی های آینده تمام سعیمان این است بچه ها از نظر فنی و انگیزشی مثل امروز باشند و بتوانیم پنج بازی آینده را به خوبی پشت سر بگذاریم. 

رجب زاده در مورد داوری افزود: آقای صفایی در لیگ برتر قضاوت های بزرگی انجام داده و فکر می کنم قبلا دربی را هم سوت زده و واقعا در بحث داوری با قدرت عمل کرد. امیدوارم در بازی های آینده ۴، ۵ تیمی که بالا هستند و برای صعود می‌ جنگند فدراسیون و کمیته داوران باز از داور های قوی استفاده کند که خدایی نکرده در این وسط حقی از کسی ضایع نشود. 

سرمربی فجر در مورد اینکه از مسئولین شیراز چه انتظاری دارد افزود: مسئولین شیراز تا الان هم به ما خیلی کمک کردند و چیزی که در توانشان بوده انجام دادند و فقط بحث زمین حافظیه بود که بخاطر شرایط زمستان چون جنس چمنش چمن نیست و علف هرز است بخاطر سرما کیفیتش از بین می رود و خیلی بد می شود اما الان با شروع فصل بهار دوباره سبز شده و هیات فوتبال تمام تلاشش را می کند یک زمین با کیفیت حفظ کند که ما بتوانیم بازی هایمان را راحت تر انجام بدهیم و از آن ها ممنونیم. 

رجب زاده در پایان افزود: ۵ بازی حساس داریم و تمام تمرکزمان این است حداکثر امتیازات را بگیریم ولی بازی‌هایمان سخت و رقابت سنگین است. ما هم تا روز آخر مبارزه می کنیم و انشاالله ختم به خیر شود.