به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته به راحتی از سد کادیز گذشت و با روحیه‌ای مضاعف به بازی برگشت برابر چلسی رسید. رئال در دیداری که می‌توانست 6 یا هفت گل بزند، در نهایت 0-2 برنده شد. امتیاز از دست دادن‌های زیاد رئال در لالیگا باعث شده این تیم شانسی برای قهرمانی نداشته باشد، ولی رئال در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری مدعی بزرگ قهرمانی است.

1852800

میاتوویچ در تمجید از نمایش رئال گفت: «تقریبا 40 شوت به دروازه کادیز زده شد و رئال می‌توانست جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد. بنزما و رودریگو هر کاری خواستند انجام دادند ولی توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود. ناچو و آسنسیو در نهایت گره را باز کردند، ولی برتری 2-0 برای رئال بسیار کم بود. جدای از موقعیت‌سوزی‌های زیاد، شکل بازی رئال فوق العاده بود.»

میاتوویچ که مقطعی مدیر ورزشی رئال نیز بود، ادامه داد: «مدت‌ها بود رئال را اینقدر خوب ندیده بودم. به خصوص پس از دوره اول مربیگری زیدان(2016 تا 2018) چنین نمایش خوب و جدی‌ای از بازیکنان رئال را به یاد ندارم. در آن مقطع تیم با انگیزه‌ای مثال‌زدنی وارد زمین می‌شد و از دقیقه یک حس می‌کردید که برنده خواهد شد. همان انگیزه و جسارت حالا برگشته و من بسیار به ادامه فصل امیدوار هستم.»