به گزارش "ورزش سه" کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره دنیای فوتبال که این روزها در عربستان فوتبالش را دنبال می‌کند، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همواره در بین ترکیب‌های منتخب رسانه‌ها، کارشناسان، مربیان و فوتبالیست‌های زیادی قرار داشته است.

با این حال، سی آر هفت، برای اولین بار، ترکیبی منتخب با حضور یازده ستاره‌ای که در دوران بازی با آنها همبازی بوده را در اختیار شبکه اسپانیایی دفنسا سنترال قرار داده است.

1853458

ترکیب انتخابی ستاره پرتغالی به شرح زیر است:

دروازه‌بان: ایکر کاسیاس (رئال مادرید).

دفاع: سرخیو راموس (رئال مادرید)، ریو فردیناند (منچستریونایتد)، جورجیو کیه‌لینی (یوونتوس)، مارسلو (رئال مادرید).

هافبک: تونی کروس (رئال مادرید)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، پل اسکولز (منچستریونایتد).

مهاجمان: گرت بیل (رئال مادرید)، وین رونی (منچستریونایتد)، کریم بنزما (رئال مادرید).

1837029

در ادامه برخی از نکات جالب توجه در خصوص ترکیب منتخب همبازیان رونالدو به انتخاب این بازیکن را می‌خوانید؛

* انتخاب هفت هم‌تیمی از رئال مادرید نشان‌دهنده باور این بازیکن به نقش تاثیرگذار این باشگاه و بازیکنانش در تبدیل او به یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

* برگزیدن ایکر کاسیاس برای قرار گرفتن درون دروازه در حالی که رونالدو با گلرهایی چون فان‌درسار و بوفون نیز همبازی بوده، در نوع خود جالب است.

* قرار گرفتن وین رونی، مهاجم سابق منچستر، در ترکیب منتخب رونالدو آن هم در شرایطی که او در طول دوران حضور در منچستر و بعد از آن بارها رابطه‌اش با این ستاره تیره و تار شده، از نکات شاخص این ترکیب است.

* غیبت په‌په، دوست و همبازی قدیمی رونالدو هم از نشان از اعتقاد زیاد کریستیانو به راموس و فردیناند دارد.

1853455

* کاسمیرو و واران به عنوان دو یار همیشگی رونالدو در موفقیت‌هایش در مادرید که در منچستر نیز با او همبازی شدند، دیگر نکته جالب توجه این ترکیب یازده نفره است.