به گزارش “ورزش سه” تیم فولاد خوزستان در جدال این هفته مقابل گل‌گهر به نتیجه تساوی ۲-۲ رسید و با ارائه نمایشی خوب، توانست یک امتیاز ارزشمند از بازی خارج از خانه به دست آورد.

سینا مریدی، هافبک جنگنده فولاد یکی از انتخاب‌های علیرضا منصوریان برای ترکیب اصلی و یازده نفره بود. او در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، درباره این مسابقه گفت: نمایش بسیار خوبی مقابل گل‌گهر داشتیم. حق فولاد بود که در این مسابقه پیروز باشد. اما کمی درگیر بدشانسی و اشتباهات داوری شدیم. با این حال تیم ما روز به روز به فرم و شکل ایده‌آل خود نزدیک می‌شود. اگر از موقعیت‌هایی که در سیرجان به دست آوردیم، بهتر استفاده می‌کردیم، به طور حتم سومین پیروزی پیاپی خود را هم به کسب می‌کردیم. اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

او در واکنش به نظر کارشناسان داوری که اعلام کرده‌اند گل اول گل‌گهر آفساید بوده است، گفت: متاسفانه اشتباهات داوری به ضرر ماست. چه در بازی جام حذفی و چه در لیگ برتر این فولاد بود که ضرر کرد. حالا هر چقدر کارشناسان بگویند گل آفساید بوده؛ چه چیزی درست می‌شود؟ علاوه بر این صحنه، ما معتقدیم پنالتی هم باید تکرار می‌شد. اما خدا را شکر آنقدر روحیه جنگندگی در بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که تا ثانیه‌های آخر برای گلزنی تلاش کردیم و بازنده نبودیم.

1853467

مریدی در خصوص کار با علیرضا منصوریان در فولاد گفت: علی آقا ۶ هفته است که به فولاد آمده‌اند و زمان لازم داشتند که تفکرات خود را در تیم و بین بازیکنان پیاده کنند. با این حال عملکرد مناسبی در این مدت داشتیم و نمایش تیم هجومی‌تر شده است. با گذشت زمان ثابت شد که فولاد پتانسیل خوبی برای موفقیت دارد. ان‌شالله با حفظ روند فعلی و البته پیشرفت در آینده، چهار بازی باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای فصل بعد برنامه‌ خوبی برای حضور در بین تیم‌های بالای جدولی داشته باشیم.

هافبک فولاد هم‌چنین در خصوص صحنه مصدومیت خود مقابل گل‌گهر گفت: در دقایق آخر مسابقه، زمانی که عقب بودیم، حملات زیادی را روی دروازه گل‌گهر ترتیب دادیم. در یک صحنه ضد حمله خوردیم و من هم با سرعت زیاد تکل و توپ بازیکن گل‌گهر را بیرون زدم و دچار مصدومیتی جزیی شدم. همان لحظه کادر فنی من را تعویض کرد و خوشبختانه اوکی هستم و مشکلی برای ادامه لیگ ندارم.