به گزارش ورزش سه، در روزی که مدعیان به جز سایپا در لیگ یک مساوی کردند چادرملو نیز به نتیجه تساوی رضایت داد تا فرصتی عالی را از دست بدهد.

سعید اخباری سرمربی جوان چادرملو در باره این بازی چنین می‌گوید: من به همت تماشاگرانی که امروز در ورزشگاه بودند خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بهترین بازی داخل از خانه را تماشاگران دیدند و در مجموع دو نیمه بیش از ده موقعیت گل خلق کردیم و استفاده نکردیم. از دقیقه یک و تک به تک شروع شد. به‌خاطر استرس بالای این بازی نشد ببریم. قانون نانوشته فوتبال است که اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنی خودت گل می‌خوری. ما هم‌ روی یک اشتباه فردی گل را دریافت کردیم. اصلا حقمان مساوی نبود و کلا تیم برتر بودیم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. جلوی هیچ تیمی ما این‌قدر موقعیت ایجاد نکردیم. از همه طرف موقعیت ساختیم اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و این مشکلی است که باید برطرف شود و حیف شد و الان حسرتش مانده و کاری نمی‌شود کرد. 

1756542

او ادامه داد: باید با امید به سمت بازی‌های بعدی برویم و انشاالله بتوانیم خودمان را به حریفانمان برسانیم. من به بازیکنانم یقین دادم که از حریفان مستقیم حداقل دو تیم امتیاز از دست می‌دهند چون هفته‌های آخر حساس است و همه بازیکنان می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم. برای من قابل پیش‌بینی بود. با برد ما خیلی اتفاقات می‌افتاد اما نشد و‌ من هم به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم چون یک اشتباه صورت گرفته و نمی‌توانم همه چیز را زیر سوال ببرم. 
مربی چادرملو اضافه کرد: نگاهمان به آینده و به شمس آذر است. ما هنوز توی کورس هستیم و به مجموعه استانی یزد تبریک می‌گویم که بعد از سال‌ها صاحب تیم شده. همین که مردم ساعاتی سرگرم فوتبال هستند برای ما خوشایند است. نتیجه ناجوانمردانه بود از این جهت که حق ما سه امتیاز بود. 
اخباری یادآور شد: از آقای افشاریان بابت چینش داوران تشکر می‌کنم. بعد از مدت‌ها برای ما داور بین‌المللی گذاشتند. قضاوت آقای خورشیدی و همکارانشان فوق‌العاده بود. تیم ما نه برده و نه باخته و این حرف را از ته دل می‌زنم. کاش از این داوران بیشتر برای ما بگذارند چون خیلی لطمه خوردیم اما امروز بی‌نظیر بود و از سوت زدن آقای خورشیدی لذت بردم. هیچ اعتراضی هم نداشتیم. امیدوارم همین روند را در چینش داوران برای ما داشته باشند.