به گزارش "ورزش سه"، چنانچه کریستیانو رونالدو و النصر می‌خواهند در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، باید امشب سه امتیاز حساس دیدار برابر الهلال را کسب کنند و امیدوار باشند تا الاتحاد در بازی‌های باقی مانده، امتیاز از دست بدهد.

1853804

النصر برای رسیدن به این موفقیت، باید دست به کار بزرگی بزند. چرا که این تیم سرمربی خود را به تازگی از دست داده و یک مربی موقت و گمنام قرار است آنها را در دربی پایتخت عربستان هدایت کند. یلیچیچ که هدایت تیم جوانان النصر را برعهده دارد و اتفاقا نتایج نامطلوب و ضعیفی را نیز کسب کرده، امشب در دربی ریاض روی نیمکت زردپوشان النصر می‌نشیند.

1853805

دینکو یلیچیچ که سابقه حضور در سطح دوم فوتبال ایران را دارد، بدون شک بزرگ‌ترین شب زندگی خود را تجربه خواهد کرد. سرمربی کروات که در فصل 93 – 94، هدایت تیم دسته اولی فولاد یزد را در رقابت‌های لیگ آزادگان به عهده داشت، به دلیل بی‌نظمی و عدم حضور به موقع در استان یزد، از سمت خود اخراج شده بود!

1853807

پس از جدایی رودی گارسیا، وظیفه هدایت النصر به این سرمربی سپرده شده و او چند شبی است که تیم پرستاره شهر ریاض را زیر نور و باران تمرین می‌دهد تا بتواند شاگردانش از جمله کریستیانو رونالدو، تالیسکا، گوستاوو و... را برای پیروزی برابر رقیب سنتی آماده کند.

1853806

این سرمربی کروات که پس از جدایی از فولاد یزد نیز تیم‌های چندان مطرحی را هدایت نکرده است، امشب بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شب زندگی خود را با تجربه می‌کند چرا که هم حضور در دربی ریاض را به رزومه‌اش اضافه می‌کند و هم اینکه یکی از بزرگ‌ترین فوق ستاره‌های دنیای فوتبال یعنی رونالدو را در زمین هدایت می‌کند.

1853808