به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی رودی گارسیا از النصر، اسامی زیادی برای هدایت این تیم پرطرفدار عربستانی مطرح شدند و حالا زین‌الدین زیدان جدیدترین نامی است که به عنوان گزینه هدایت تیم کریستیانو رونالدو مطرح شده است.

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شده که النصر باب مذاکره با زیدان را باز کرده و به این سرمربی فرانسوی، قراردادی 2 ساله به ارزش 120 میلیون یورو پیشنهاد کرده است. یعنی زیدان برای هر فصل، 60 میلیون یورو از تیم عربستانی دستمزد دریافت خواهد کرد.

1853818

این بزرگ‌ترین رقم پیشنهادی به یک سرمربی در طول تاریخ است. النصر که پس از جذب کریستیانو رونالدو توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، حالا قصد دارد تا زیدان را نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته باشد تا بیش از پیش، نگاه‌ها به سمت این تیم و فوتبال عربستان دوخته شود.

طبق جدولی که در فضای مجازی و در خصوص رقم پیشنهادی النصر به زیدان منتشر شده، مبلغ 60 میلیون یورو برای یک سال به واحد پول‌های کشورهای عربی محاسبه شده که نتایج جالبی را به همراه دارد.

در واقع زیدان برای یک سال حضور در النصر، نزدیک به 246 میلیون ریال سعودی، 95 میلیارد دینار عراق و چیزی نزدیک به 3 هزار و 400 میلیارد تومان ایران درآمد خواهد داشت که او را به پولدارترین سرمربی تاریخ فوتبال دنیا تبدیل خواهد کرد.