به گزارش "ورزش سه"، دربی ریاض به کام رونالدو و النصر نبود. فوق ستاره پرتغالی در اولین تجربه حضور در شهرآورد پایتخت عربستان، بازنده زمین مسابقه را ترک کرد و حالا رویای قهرمانی برای آنها، دور از دسترس قرار دارد.

اما اتفاق عجیبی که در این مسابقه رخ داد، به فن کشتی کچ رونالدو برمیگردد که در دقیقه 57 این مسابقه به روی گوستاوو کوئلار، هافبک کلمبیایی الهلال اجرا کرد و منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد.

1853992
1853991

در این صحنه و پس از اینکه توپ توسط خط دفاعی النصر دور شد، در میانه میدان به کوئلار رسید. او نیز توپ را به آندره کاریلو سپرد که ضربه این بازیکن پرویی بی دقت بود و ارتفاع گرفت و در شرایطی که توپ روی هوا بود، اتفاق عجیبی رخ داد.

کوئلار که قصد داشت بدنش را برابر رونالدو ستون کرده و پس از فرود آمدن توپ آن را از آن خود کند، با فن عجیب فوق ستاره پرتغالی مواجه شد. جایی که او به مانند یکی از کشتی کچ کاران معروف، یعنی رندی اورتون، با دست گردن کوئلار را گرفت و فن فینیشر را روی او اجرا کرد!

1853990
1853996

رونالدو در این لحظه و در شرایطی که سر و گردن کوئلار را در اختیار داشت، او را به زمین کشید و ستاره اهل کلمبیای الهلال را روی زمین انداخت که این صحنه با سوت مایکل اولیور و یک اخطار برای فوق ستاره پرتغالی به پایان رسید.

البته این تنها نکته شب پرحاشیه فوق ستاره پرتغالی نبود. پس از سوت پایان این مسابقه، رونالدو در حال خروج از زمین استادیوم ملک فهد بود که با تشویق مسی، مسی هواداران الهلال مواجه شد. فوق ستاره پرتغالی که این تشویق ها را تاب نیاورد، یک حرکت زشت و منشوری را مقابل هواداران رقیب انجام داد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و به احتمال فراوان منجر به محرومیت سنگینی برای ستاره النصر خواهد شد.

حرکت باورنکردنی که باعث شد رونالدو بدترین خاطرات ممکن را در نخستین دربی خود تجربه کند و حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان چه جریمه ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

1853993
1853994
1853995