به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای الهلال و النصر در حالی برگزار شد که این بازی یکی از مهمترین دربی‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و با حضور رونالدو، این دربی بیشتر از همیشه موردتوجه قرار داشت.

با این حال میزبانی الهلال در استادیوم ملک فهد باعث شد تا تماشاگران این تیم با تقسیم بندی 90-10 حضور پرشورتری در این استادیوم 68 هزار نفری داشته باشند و با شعارهای خود این بازی را تحت تاثیر قرار دهند.

نکته جالب این بازی آتشبازی تماشاگران روی سکو بود که در ابتدای بازی انجام شد و البته بعد از دو گل این تیم نیز سکوها با منورهای خاص به رنگ قرمز درآمدند.

1853980

هواداران الهلال در حالی برای تماشای این دیدار در استادیوم حاضر شده بودند و در پایان بازی هم همراه با بازیکنان تیم خود به شادی پرداختند که این تیم از قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ناامید شده است.

الهلال که با پیروزی در دربی، با ۴۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته و حالا با روحیه‌ای بالا برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد، هفته آینده در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان به مصاف الاتحاد می‌رود و سپس خود را آماده دو دیدار رفت و برگشت مقابل اوراوارد در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

1853981