به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 ادن هازارد با امیدهای فراوان چلسی را ترک کرد و با قراردادی هنگفت به رئال مادرید پیوست تا به رویای خود رسیده باشد. در واقع این ستاره بلژیکی به عنوان یک جانشین برای کریستیانو رونالدو به خدمت گرفته شد اما اوضاع برای او در لوس بلانکوس به بدترین شکل ممکن پیش رفت.

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرد و نتوانست روزهای فوق العاده‌ حضور در چلسی را در لباس پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا نیز تکرار کند. از طرف دیگر بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی اوضاع برای این بازیکن بدتر هم شد چرا که سرمربی ایتالیایی طی هفته های اخیر هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان نداد.

هازارد که مدت‌ها با مصدومیت از ناحیه مچ پا دست و پنجه نرم می‌کرد، نهایتاً رضایت داد که عمل جراحی روی پای مصدوم خود انجام دهد؛ موضوعی که شب گذشته رئال مادرید نیز آن را تایید کرد. با این حال هنوز مشخص نیست ستاره بلژیکی چه مدت از میادین دور خواهد بود اما به نظر می رسد او ماه‌های پایانی حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد.

در گزارشی که آاس درباره آینده ادن هازارد منتشر کرده، مدعی شده که رئال مادرید قصد دارد برای رهایی از دست این بازیکن سیاستی که در مورد گرت بیل به کار گرفت را درباره هازارد نیز تکرار کند. در واقع باشگاه اسپانیایی قصد دارد این بازیکن را به یک تیم قرض دهد و بخشی از حقوق او را بپردازد؛ اتفاقی که در تابستان گذشته پیرامون گرت بیل و انتقال او به تاتنهام رخ داد.