به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 16 در اصلی استادیوم کاظمی پذیرای اتومبیل‌های مدل بالای بازیکنان پرسپولیس بود که برای تمرین وارد مجموعه می‌شدند و بعد از پارک کردن خودرو، با کوله‌پشتی و صورت‌های خندان راهی رختکن می‌شدند.

یحیی گل‌محمدی و کادرفنی نیز حضور کاملی در این جلسه تمرینی داشتند و در حال بررسی وضعیت بازیکنان بودند. امروز قرار بود محمد عمری و سیامک نعمتی هم در تمام بخش‌های تمرینی حاضر شوند.

1854292

از ساعت 17 بازیکنان راهی سالن بدنسازی شدند تا زیر نظر په‌په لوسادا تمرین بدنسازی و کار با وزنه را انجام دهند. پس از دقایقی بازیکنان به زمین چمن رفتند تا کارهای فوتبالی را انجام دهند.

آنطور که باشگاه پرسپولیس گزارش داده، «پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی» از بخش‌های مختلف این تمرین بود که تا ساعت 18:30 ادامه داشت.

1854288

پر‌سپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد و همه بازیکنان در برنامه‌های مختلف حاضر بودند. دروازه‌بان‌های تیم نیز زیر نظر ننکا، تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

یحیی گل‌محمدی در کارهای ترکیبی و فوتبال درون‌تیمی، حریف خود، استقلال را شبیه‌سازی کرد و راه‌های حمله مقابل این تیم را تمرین کرد.

1854290
1854291