به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی را بخاطر محرومیت و علی کریمی را به علت مصدومیت دراختیار نداشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف کاسیم پاشا و یاران علی قلی‌زاده رفت.

کایسری اسپور و کاسیم پاشا که در اتفاقی جالب از بازیکنان ایرانی در ترکیب و فهرست نفرات خود بهره نمی‌بردند، در رقابتی که یاران قلی‌زاده یک اخراجی دادند، به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

یاران حسینی و کریمی با کسب این تساوی که پس از شکست سنگین ۶ بر صفر هفته گذشته مقابل گالاتاسرای برای آنها رقم خورد، ۴۵ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفتند و کاسیم پاشا هم با ۳۳ امتیاز در رتبه یازدهم این رقابت‌ها ایستاد.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۷ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، امروز مقابل کاسیم پاشا برای پنجمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حضور نداشت.

سیدمجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دیدار اخیرشان و بیستمین بازی فصل خود مقابل گالاتاسرای اخراج شد نیز امروز برابر کاسیم پاشا غایب بود و علی قلی‌زاده نیز که در این فصل چهار بار به میدان رفته، مثل علی کریمی بخاطر آسیب‌دیدگی در لیست تیمش دیده نمی‌شد.