به گزارش "ورزش سه"، پیمان جبلی چهارشنبه شب در مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران عنوان کرد: صدا و سیما امسال رکورد قابل توجهی را در برگزاری جشنواره قهرمان ایران با شرکت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم به ثبت رساند که در نظرسنجی ارزیابی داوران شرکت کردند که این ظرفیت سال به سال با یک افزایش قابل توجه مواجه است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش و رسانه دو جزء مکمل یکدیگر هستند، سعی داریم از تمام امکانات و ظرفیت خودمان برای تقویت ورزش در تمام رشته‌ها استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم با این جشنواره و تمام اقدامات که برای معرفی، تجلیل و تقدیر از ورزش کشور است و افتخارآفرینی می‌کند، قدم‌های موثری برداریم.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ظرفیت ورزش کشور، استقبال مردم و عمق و ریشه فوتبال در جامعه به قدری گسترده و عمیق است که اگر تمام ظرفیت‌های رسانه ملی را هم بخواهیم پای کار بیاوریم، شاید نتوانیم پاسخگو باشیم، اما همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بهترین کیفیت را برای خدمت‌رسانی به مردم و طرفداران ورزش کشور داشته باشیم و روز به روز امکانات خودمان را گسترش دهیم.

ویدئو: 298280

جبلی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، ظرفیت محدود ما در امکانات و تجهیزات است که تلاش می‌کنیم کیفیت پخش مسابقات ورزشی، به ویژه فوتبال در شهرستان‌ها را ارتقاء بدهیم که امیدوار هستیم امسال قدم‌های قابل توجهی برداریم.

او درباره احتمال بهبود کیفیت تصویربرداری مسابقات فوتبال در استان‌ها برای فصل آینده ابراز کرد: تجهیزات نیاز به تقویت پهنای باند در مسابقات دارد که اچ‌دی‌سازی یکی از اقداماتی است که برای برخی از استان‌ها انجام شده، ولی بسیاری از شبکه‌های استانی هنوز وارد این مرحله نشده‌اند. تجهیزات، زیرساخت، امکانات و پهنای باند برای اچ‌دی‌سازی شبکه‌های استانی مورد نیاز است که ما تلاش می‌کنیم امسال قدم بزرگی برای ارتقای پخش برنامه‌های ورزشی، به‌ویژه مسابقات فوتبال در استان‌ها، انجام دهیم.