به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته با تساوی 1-1 برابر منچسترسیتی و با توجه به شکست 0-3 در بازی رفت برابر این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند. 

عملکرد بازیکنان بایرن در این دو بازی باعث شد که انتقادهای بسیاری از سوی کارشناسان و فوتبال‌دوستان از آنها مطرح شود و حتی بازیکنانی که روی نیمکت بودند هم در این میان بی‌نصیب نماندند. 

توماس توخل تصمیم گرفت که از گنابری در ترکیب تیمش استفاده نکند و او حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد تا فرصتی برابر سیتی به دست نیاورده باشد. 

نکته جالبی که پیش از بازی شب گذشته رخ داد، اظهارنظری بود که بالاک کمی پیش از شروع بازی و در حالی که به عنوان کارشناس در حال صحبت با DAZN بودند مطرح کرد. 

1528502

این ستاره سابق بایرن درباره گنابری گفت:« من فکر می‌کنم که او سال گذشته شرایط بسیار بهتری داشت. نمی‌دانم اما شاید این موضوع مربوط به تمدید قراردادش باشد.»

مجری این شبکه در این لحظه از او پرسید که منظورش چیست و بالاک اظهار داشت:« منظور خاصی ندارم، شوخی کردم اما وقتی شما به دنبال تمدید قرارداد هستید، گاهی یک یا دو گام رو به جلو برمی‌دارید. این تفاوتی است که وجود دارد. اما من نمی‌دانم که مسئله آمادگی بدنی است یا شرایط دیگری هم دخیل است و به همین دلیل نمی‌توانم از دور صددرصد قضاوت کنم.

حتی ممکن است شما گاهی صرفا افت کرده باشید و از دوران اوج فاصله بگیرید اما بتوانید کمی بعد دوباره برگردید. من واقعا در چند هفته اخیر برای دیدن درخشش او دلتنگ شده‌ام.»