به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته منچسترسیتی برابر بایرن مونیخ به این معناست که این تیم با پیروزی 1-4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. 

شاگردان پپ گواردیولا حالا در این مرحله باید روبروی رئال مادرید قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان مشخص شود. 

این دیدار در واقع تکرار بازی نیمه نهایی فصل گذشته این رقابت‌هاست که این دو تیم روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد به شکلی معجزه‌آسا به بازی برگردد و راهی دیدار فینال برابر لیورپول شود. 

1854463

سیتی شانس اصلی پیروزی در آن دیدار به حساب می‌آمد و در حالی که تا دقایق پایانی هم از حریف پیش بود، ناگهان با دریافت دو گل متوالی در فاصله دو دقیقه از رودریگو همه چیز را از دست داد. 

برناردو سیلوا شب گذشته با یادآوری این بازی و تقابل جذاب برابر رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که منتظر تماشای انگیزه بالا سیتی برای انتقام باشد. 

این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« انتقام گرفتن از رئال مادرید؟ بله، امیدواریم این اتفاق رخ دهد. ما به دنبال انجام این کار هستیم. تیم ما اعتماد به نفس خیلی خوبی دارد و من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم از سد آنها بگذریم و راهی دیدار فینال شویم.»