انتظار می‌رود پس از مدت‌ها دوری آلفونسو دیویس، او به زودی به میادین بازگردد

حدود دو ماه قبل بود که آلفونسو دیویس با ابتلا به ویروس کرونا، به میوکاردیت خفیف مبتلا شد. در این بیماری عضلات قلب ملتهب می‌شوند که این امر می‌تواند مشکلات جدی را برای فرد بیمار به وجود بیارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت بایرن مونیخ، حال پس از دو ماه و از دست دادن 11 بازی برای بایرن مونیخ، به نظر می‌رسد بتوانیم آلفونسو دیویس را به زودی در زمین ببینیم. این بازیکن که انتظار می‌رود به زودی به میادین بازگردد ،به این مناسب مصاحبه‌ای با سایت بایرن مونیخ انجام داده است. 

 روند بهبودی‌ات در چه وضعیتی قرار دارد؟

از بازگشت به زابنر اشتغاسه (مقر باشگاه بایرن مونیخ) خوشحال هستم. روند ریکاوری به خوب پیش می‌رود. مشکلی با قلبم ندارم اما هنوز به طور 100 درصد آماده نیستم. اکنون فقط خوشحالم که دوباره می‌توانم تمرین کنم.

 چه برنامه‌ای را برای بازگشت دوباره، دنبال می‌کنید؟

 من تمام تلاش خود را می‌کنم. به خوبی با کادر پزشکی و توانبخشی کار می‌کنم. با توپ و بدون توپ خیلی خیلی سخت تمرین می‌کنم، زیاد می‌دوم و تمرینات قدرتی انجام می‌دهم. امیدوارم بتوانم به زودی دوباره به تیم کمک کنم.

 چه اهدافی را در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا دنبال می‌کنید؟

 بردن هر دو آن‌ها!

 چند هفته گذشته را به چه صورت گذرانده‌اید؟

 چهار تا هشت هفته گذشته بسیار کسل کننده بودند. من در استودیو خود، موسیقی‌های زیادی را ساختم، آن‌ها را گوش کنید. خانواده من برای مدت طولانی اینجا در کنار من بودند. اما در کل فقط یک چیز وجود داشت، انتظار، انتظار و انتظار.

 گفتنی است به نقل از بیلد، اگر شرایط به خوبی پیش برود، آلفونسو دیویس می‌تواند شنبه هفته آینده در بازی مقابل فرایبورگ بایرن را همراهی کند.

همچنین بخوانید:

  • بازگشت آلفونسو دیویس به تمرینات بایرن مونیخ پس از دو ماه / عکس
  • بازگشت آلفونسو دیویس به تمرینات گروهی بایرن مونیخ