به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در خانه خود، ورزشگاه اتحاد، در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس مقابل شفیلدیونایتد قرار می‌گیرد.

این در حالی است که پپ و شاگردانش چهارشنبه‌شب در مونیخ یک بازی دشوار و حساس را در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ برگزار کردند. سیتی با تساوی 1-1 در این بازی در مجموع 4-1 پیروز شد و به نیمه‌نهایی این تورمنت صعود کرد. سیتی بعد از بازی با شفیلد چهارشنبه هفته بعد در دیداری که می‌تواند تکلیف قهرمان لیگ برتر را مشخص کند به مصاف آرسنال می‌رود.

1854898

سیتی می‌خواهد دوباره فاتح جام حذفی شود؟
امیدوارم جام را ببریم. ما فصل گذشته به این مرحله رسیدیم و در سه-چهار سال گذشته در این جام عملکرد خوبی نداشتیم. یک علتش خستگی است. ولی ما در این فصل همچنان سرحالیم. هر چند یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ خیلی انرژی گرفت و باید ریکاوری کنیم. من هر فصل احساسم این است که از نظر بدنی آماده نیستیم، ولی امیدوارم امسال آماده باشیم.

شفیلدیونایتد راحت‌تر از لیورپول است؟
نه، اینطور فکر نمی‌کنم. شفیلد یک یا دو بازی تا صعود فاصله دارد. فردا بازی خیلی سختی خواهد بود که همین‌طور که گفتم علتش کیفیت بالای حریف ماست. آنها در کانال‌ها خیلی تهاجمی هستند و در ضربات آزاد هم خطرناکند. ما اگر بخواهیم در فینال باشیم، باید استحقاقش را داشته باشیم و این استحقاق با پیروزی مقابل شفیلد به دست می‌آید.

خستگی روحی؟
از طرف دیگر اینکه در این مرحله هستیم و می‌دانیم می‌توانیم به فینال برسیم خیلی لذت‌بخش است. وقتی چنین اشتیاقی دارید، خستگی به انرژی تبدیل می‌شود. ما برای رسیدن به جام در تک تک بازی‌ها می‌جنگیم. انسان‌ها توانایی فوق‌العاده‌ای برای بازسازی شرایط بدنی‌شان دارند. البته به شرط اینکه از نظر روحی در وضعیت درستی به سر ببرند.

آخرین وضعیت ناتان آکه و فیل فودن
نمی‌دانم. آکه برای بازی فردا آماده نیست، ولی نمی‌دانم شدت مصدومیتش چقدر است. امروز بعد از ظهر تست‌های جدیدی انجام می‌شود تا شرایط را دقیقا متوجه بشویم. فودن بعد از دو بار حضور در تمرین‌های ما در مونیخ روی نیمکت بود. او سه هفته تمرین نکرده و هر روز که می‌گذرد بهتر می‌شود.

پپ بیشتر نگران بازی آرسنال است؟
نه نه. الان دیدم که چهار روز فرصت داریم. یعنی یک روز بیشتر از زمانی که برای این بازی داشتیم. دلمان می‌خواست روز یکشنبه بازی کنیم، ولی یونایتد دیروز بازی داشت و بنابراین آنها باید یکشنبه بازی کنند. وقتی من از سیاست چرخشی برای بازیکن‌ها استفاده می‌کنم علتش این نیست که بازی ما در جام حذفی است، بلکه علتش پشت سر گذاشتن یک بازی سخت و انرژی‌بر است. باید با کادر فنی درباره اینکه بهترین تصمیم چیست صحبت کنم.