به گزارش "ورزش سه"، آرسنال طی دو هفته اخیر با از دست دادن 4 امتیاز، صدرنشینی و قهرمانی خود در لیگ برتر را به خطر انداخت تا منچسترسیتی برای تکرار عنوان فصل گذشته‌اش امیدوارتر شود. با این وجود مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، معتقد است که تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر باید متمرکزتر و فرصت‌طلب‌تر باشد.

او پیش از بازی امشب مقابل ساوتهمپتون در چارچوب هفته سی‌ و دوم لیگ برتر در مورد تساوی‌های اخیر مقابل وستهم و لیورپول گفت: "ما می‌دانستیم که کار سختی در دو بازی آخر خود خواهیم داشت، اما در هر دو بازی برای پیروزی به میدان رفتیم. اما نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کردیم."

1854976
ستاره آرسنال معتقد است که تیمش مقابل لیورپول با کنترل کار را در اختیار داشت: "ما بازی را در آنفیلد خیلی خوب شروع کردیم. همان‌طور که می‌خواستیم بازی کردیم و توانستیم بر آنها مسلط شویم و از همان ابتدا کنترل کار را در دست گرفتیم. بعد از سوت پایان اما با ناامیدی زمین را ترک کردیم. البته این را هم می‌دانستیم که کسب یک امتیاز در این بازی سخت هم مهم بود. آرون رمزدیل در این دیدار فوق‌العاده بود و سیوهای باورنکردنی انجام داد. در تمرین بعد از بازی در مورد اشکالاتمان به عنوان یک تیم صحبت کردیم."

اودگارد تاکید کرد که تکرار اشتباهات بازی با لیورپول مقابل وستهم واقعا ناامیدکننده بود: "ما در مورد واکنشی که بعد از گلزنی آنها داشتیم و آنچه باید برای بهتر شدن در نیمه دوم انجام می‌دادیم صحبت کردیم و چه چیزهایی باید از اشتباهاتمان یاد بگیریم. به همین خاطر تساوی هفته گذشته مقابل وستهم وقعا ناامیدکننده بود. ما یک بار دیگر خوب شروع کردیم و همه چیز را کنترل کردیم؛ 2-0 پیش افتادیم اما آنجا هم اجازه دادیم که شرایط به ضررمان تغییر کند."

1854977
او در پایان گفت: "فکر می‌کنم همه ما اکنون کاملاً درک کرده‌ایم که باید در هر موقعیت و هر دقیقه از هر بازی در این لیگ، چقدر باید تیزبین متمرکز باشیم."