به گزارش "ورزش سه" با در پیش بودن مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا که اردیبهشت ماه در تایلند برگزار خواهد شد، بخشی از تمرکز فوتبالی ها به این مسابقات معطوف می شود.

شاگردان حسین عبدی در شرایطی آخرین اردوها و تمرینات شان را برای این مسابقات برگزار کردند که ستاره های این تیم می توانند با ارائه عملکرد قابل قبول در این رویداد، زمینه را برای پیشرفت بیشتر فراهم کنند.

یکی از امیدهای تیم عبدی برای تاریخ‌سازی در تایلند، کسری طاهری، بازیکن رده های سنی سپاهان و تیم ملی است که پس از حضور در تورنمنت بلاروس با تیم ملی، با پشت سرگذاشتن تورنمنت دوستانه روسیه با باشگاه خود، تجربه بیشتری هم پیدا کرده است.

در ادامه گفتگویی با استعداد جوان باشگاه سپاهان و تیم ملی داشتیم که می خوانید؛

* آخرین شرایط خودت در بازگشت از تورنمنت روسیه چطور است؟

- خب از یک طرف تورنمنت روسیه برای من فواید زیادی داشت و  از یک طرف هم برایم بد شد. دوتا بازی خوب انجام دادیم و تیم ها هم سطح خوبی داشتند و توانستیم خودمان را نشان دهیم و تجربه خوبی کسب کردیم و خدا را شکر توانستم خوب کار کنم و به عنوان فنی ترین بازیکن تورنمنت شناخته شوم. از یک طرف داستان، متاسفانه مصدوم شدم و چند هفته را از دست دادم ولی خب بالاخره این هم جزیی از فوتبال حساب می شود و امیدوارم هرچه سریع تر برگردم به تمرینات و کارم را پرقدرت آغاز کنم.

* سطح کیفی بازی های دوستانه در تورنمنت روسیه چطور بود و فکر می کنی چه تاثیری روی کسب تجربه شما در این سن پایین داشت؟

- خب قطعا می تواند تجربه های خیلی زیادی به ما اضافه کند این بازی ها. تجربه هایی که شاید با چندین سال بازی کردن داخل ایران کسب نکنیم و خیلی خوب است اگر بتوانیم هر چند وقت یک بار با همکاری باشگاه ها این بازی ها را تجربه کنیم و یک فرصتی به ما داده شود تا بتوانیم خودمان را محک زده و نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کنیم.

* تیم ملی نوجوانان بعد از تورنمنت بلاروس، چه شرایطی دارد؟

- خب بعد از تورنمنت بلاروس که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، برگشتیم و پر قدرت تر از قبل کار را ادامه دادیم و داریم اردوها را پشت سر می گذاریم و فشار های خیلی زیادی را در تمرینات تحمل می‌کنیم اما می دانیم ک با تحمل این فشارها در تمرینات است که داخل بازی های اصلی کار نسبتا راحت تری داریم.

فکر می کنی بعد از ناکامی تیم ملی جوانان، شما می توانید در تایلند نتیجه خوبی بگیرید و به جام جهانی صعود کنید؟

- خب قطعا نمی شود رده ها را باهم مقایسه کرد و هیچ گونه نمی توانیم خودمان را با بقیه مقایسه کنیم. هر تیمی توانایی هایی دارد و ما قطعا می توانیم با یک نتیجه خوب و رفتن به جام جهانی استارت خوبی بزنیم برای شروع فوتبال حرفه ای خودمان.

* کار کردن با حسین عبدی چطور بوده؟

- خب کار کردن با چنین مربی ای، بی شک افتخاری بوده برای بنده. آقای عبدی با توانایی بالایی که دارد قطعا اگر ما دستورات فنی شان را اجرا کنیم، به چیزی که باید می رسیم. کادر قدرتمندی کنار خودشان دارند و قطعا این کادر جز بهترین کادرهای تیم ملی خواهد بود و امیدوارم مزد زحمات شان را بدهیم.

* صحبت پایانی؟

- از مردم کشور عزیزمان می خواهم که دعای خیر خود را بدرقه ما در این مسابقات کنند تا با دست پر به کشور برگردیم.