به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد. شاگردان پپ گواردیولا امشب در ورزشگاه ومبلی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفتند و با درخشش ریاض محرز و هت‌تریک او موفق شدند حریف را 3-0 شکست دهند و راهی فینال شوند.

پپ گواردیولا بعد از بازی با ریاض محرز، ستاره اصلی تیمش در این مسابقه که هت‌تریک کرده بود، شوخی کرد و گفت وقتی محرز را به میدان نمی‌فرستد با غرزدن‌های پیاپی او روبرو می‌شود. پپ با اشاره به پنالتی‌ای که محرز برای سیتی از دست داده بود گفت خوشحال است که او با گلزنی موفق شده به هدفش برای جبران برسد.

1855413

ریاض محرز وقتی بازی نمی‌کند به من خیلی غر می‌زند
ریاض وقتی بازی نمی‌کند بداخلاق می‌شود و به من غر می‌زند. وقتی ناراحت است کاری می‌کند که من حتما متوجه بشوم. برای ریاض خیلی خوشحالم. او عاشق فوتبال بازی کردن است، برای منچسترسیتی خیلی تلاش کرده و امیدوارم در آینده هم به درخشش برای ما ادامه دهد.

ریاض کسی نیست که بیاید و از من بپرسد که تمرین تا چه ساعتی است و بعد بلافاصله به خانه برود، درست برعکس. او واقعا متعهد است. می‌دانم در نبرد با ریاض باختم و آنطور که باید نتوانستم به او ثابت کنم که برای این تیم چقدر مهم است. پس شاید در ادامه باز هم شاهد غر زدن او باشم.

گلزنی محرز در این مسابقه
من از ارلینگ پرسیدم که وقتی در مونیخ پنالتی را از دست دادی چه حسی داشتی؟ او گفت دفعه بعد حتما گل می‌زنم. نه پنالتی بعدی، بازی بعدی! محرز هم وقتی پنالتی از دست می‌دهد همین حس را دارد و نشان داد که وقتی مصمم به گلزنی باشد، گل هم می‌زند.

هواداران یونایتد از اینکه سیتی ممکن است امسال سه گانه ببرد می‌ترسند
نباید بترسند. ما همسایه هستیم. همسایه‌ها همیشه با هم خوبند.