به گزارش "ورزش سه"، فجر در هفته‌های اخیر و در جدال با تیم‌های پایین جدول حتی در استادیوم حافظیه شیراز امتیازات حساسی را از دست داده بود که آخرین نمونه‌اش در دیدار با استقلال ملاثانی بود. مسابقه‌ای که در استادیوم حافظیه شیراز با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت. اما فجر سپاسی با درس‌های خوبی که از بازی‌های پیشین گرفته بود، این بار در جدال با تیم دریا بابل یک نمایش تهاجمی و مطمئن در دفاع داشت و در پایان مزد خود را با 4 گل جشن گرفت. تلاش‌های تیم حریف برای جبران گل‌های خورده تنها یک بار نتیجه داد تا ثابت شود فجر سپاسی در هفته‌های پایانی در فاز دفاع به تیم خوبی تبدیل شده است.

حضور پرتعداد تماشاگران فجر در استادیوم حافظیه در همان ابتدای بازی هم فجر سپاسی را ذوق زده کرد، همین‌طور سرمربی تیم، یعنی مهدی رجب‌زاده. اما در ادامه این تیم فجر سپاسی بود که با یک بازی خوب تماشاگران را روی سکوها به ذوق آورد. نمایشی که موجب خوشحالی مهدی رجب‌زاده شد و سرمربی تیم به واسطه این پیروزی یک دل سیر شادی کرد. فجر سپاسی اگر چه با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم استقلال خوزستان در رده سوم جدول قرار دارد، اما یک بازی کمتر انجام داده و می‌تواند این اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهد. این یعنی دوئل بین تیم‌های فجر سپاسی و استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر در هفته‌های پایانی دیدنی خواهد بود.

1855492
1855490
1855491

نمایش امشب فجر سپاسی در استادیوم حافظیه هم تماشاگران فجر را سر ذوق آورد و هم مهدی رجب‌زاده را. این نمایش در 4 بازی باقی‌مانده هم تکرار شود، آنوقت فجر سپاسی به عنوان تیم دوم شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر پیدا خواهد کرد.

عکسها: رضا دهداری

1855494