به گزارش "ورزش سه"، اردیبهشت ۱۴۰۰، پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر می‌جنگید و پیروزی در دربی لیگ می‌توانست آنها را به صدر جدول برساند و ورق را در رقابت با سپاهان به سودشان برگرداند.

سرخ‌ها در دربی برگشت لیگ بیستم در ورزشگاهی که به خاطر شیوع کرونا غرق در سکوت بود، با شوت محکم شهریار مغانلو و گل عیسی آل‌کثیر در ریباند، یک گل برای کسب پیروزی به ثمر رساند تا هواداران پرسپولیس در آن فصل لذت پیروزی در دربی و قهرمانی را با هم بچشند.

یک قاب شادی چهار نفره از آن پیروزی به ثبت رسیده که در حال حاضر هر یک از آن بازیکنان روزهای متفاوتی را سپری می‌کنند. حسین کنعانی پس از پایان آن فصل از این تیم جدا و راهی لیگ ستارگان قطر شد. شهریار مغانلو نیز علی‌رغم کسب قهرمانی، ترجیح داد پیراهن سپاهان را در ادامه مسیرش بپوشد و حالا در آن تیم رقیب شماره یک پرسپولیس است. سعید آقایی و محمد شریفی جوان نیز یک فصل بعد و پس از نایب قهرمانی پرسپولیس و پایان روند قهرمانی‌های پیاپی، در لیست تمدید این تیم قرار نگرفتند. شریفی به نساجی و آقایی به فولاد خوزستان رفت.

ممکن است در دربی پر تب و تاب صدم نیز تصاویری از شادی و غم‌های بازیکنانی ثبت شود که پس از پایان فصل مسیر و هدف متفاوتی را پیش رو داشته باشند. بازیکنان روز یکشنبه باید در یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت نهایت لذت را از لحظات ببرند.

عکس: امیرحسین خیرخواه