به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از ورود کاروان پرسپولیس به استادیوم آزادی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: انشالله یک بازی خوب انجام بدهیم. شرایط خوب است و تیم خوبی داریم. ما پر هستیم و پرطرفداریم و همیشه توقع برد و قهرمانی از ما هست. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب انجام بدهیم و پیروز میدان شویم.

وی در خصوص تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. البته سالیان سال است که قانون دربی تهران، ۵۰-۵۰ است اما فکر می‌کنم امروز ۱۰-۱۰ است و به ۵۰-۵۰ هم نمی‌رسد. من دیروز هم در جلسه گفتم به جای اینکه انقدر پروژه افتتاح کنند، اینجا را درست کنند.

پیروانی افزود: اینجا یک استادیوم قدیمی است و نماد محسوب می‌شود‌. بازی‌های تیم ملی، پرسپولیس و تیم‌های دیگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و خواهش من این است که هر چه زودتر این سکوها را درست کنند، چون زمانی که از داخل نگاه می‌کنی، سکوهای خراب اصلا شکل و و شمایل خوبی ندارد. چند روز دیگر تیم‌ ملی می‌خواهد بازی کند و مسابقات آسیایی هم هست؛ شاید حرف ما تاثیر نداشته باشند اما دو سه تا از پروژه‌هایی که قصد افتتاح آن را دارند، کم کنند و آزادی را درست کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه افزایس سهمیه تماشاگران گفت: همان ۱۵ هزار تا است. ۷۵۰۰ تا ما و ۷۰۰۰ تا هم تیم حریف اما این تصمیم اصلا قشنگ نبود.

پیروانی در پایان در پیش‌بینی از نتیجه بازی امروز گفت: امیدوارم پیروز باشیم.