به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ضربات پنالتی مسابقه نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 7 بر 6 مقابل برایتون برنده شد. شاگردان اریک تن هاخ در بازی فینال باید به مصاف منچسترسیتی بروند.

تن هاخ پس از برتری شاگردانش اعلام کرد از شانس منچسترسیتی برابر کسب سه‌گانه در فصل جاری آگاه است و تمام تلاش تیمش جلوگیری از این اتفاق است. همین اظهارنظر به عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس تبدیل شده است.

1856278

روزنامه سان اسپورت با تیتر "رقبای مارچ" به رویارویی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی اشاره کرده است. در توضیح این تیتر به پنالتی از دست رفته سولی مارچ اشاره شده که بستر اولین رویارویی دو تیم شهر منچستر را در یک فینال فراهم کرد.

1856279

روزنامه اسپورت میرر به جای کلمه "TROUBLE" به معنی مشکل از کلمه "TREBLE" به معنی سه گانه استفاده کرده که در عبارت "ممکن است مشکلی در پیش باشد" کلمه سه گانه را به معنی شانس کسب سه جام توسط منچسترسیتی در فصل جاری گنجانده است. اریک تن هاخ اعلام کرد بازیکنان منچستریونایتد تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا جام قهرمانی به سیتی نرسد.

1856280

عنوان اصلی روزنامه گاردین به ناکامی برایتون برابر منچستریونایتد اختصاص دارد. عنوان "ناکامی پنالتی برای مارچ به عنوان هماهنگ کننده فینال یونایتد و سیتی" به آخرین ضربه پنالتی مرغ‌های دریایی اشاره دارد.

1856281

"ما می‌توانیم سه‌گانه پپ را خراب کنیم" تیتر اصلی دیلی میل هم به کنفرانس خبری اریک تن هاخ اشاره دارد. این سرمربی تایید کرد که شاگردانش در مسابقه فینال هر آنچه دارند را در زمین ارائه خواهند داد.

1856282

اگرچه عنوان اصلی استار اسپورت در ابتدا داستان عاشقانه جام خوانده می‌شود با دقت به کلمه ROMANCS متوجه می‌شوید که این عبارت در واقع به رویارویی دو تیم شهر منچستر در فینال جام حذفی اشاره دارد.

1856283

"هشدار اسپویل" عنوان اصلی بکار رفته در روزنامه دیلی اکسپرس است. اظهار نظر سرمربی هلندی منچستریونایتد که در این روزنامه آمده، از برنامه او برای ناکام گذاشتن پپ گواردیولا برای کسب سه‌گانه خبر داده است. همچنین پیروزی خیره‌کننده ۶-۱ نیوکسل مقابل تاتنهام هم در صفحه اول این نشریه آمده است.