به گزارش "ورزش سه" میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا که در ابتدای فصل جاری به صورت قرضی راهی بشیکتاش شد، تا سال 2024 با تیم بارسلونا قرارداد دارد و در پایان فصل جاری باید به جمع شاگردان ژاوی بازگردد.

در این میان ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در برنامه‌هایی خود جایی برای پیانیچ ندارد و علی‌رغم تایید کیفیت فوق‌العاده او، علاقه‌ای به همکاری با این هافبک بوسنیایی ندارد و از طرفی شایعاتی درباره‌ی جدایی او از بارسلونا و پیوستن دوباره‌اش به یوونتوس مطرح است؛ اما در این میان، احتمال قطعی کردن قرارداد پیانیچ با بشیکتاش شانس بالایی دارد.

مشکل اصلی برای نهایی‌کردن قرارداد پیانیچ با بشیکتاش موضوع دستمزد این بازیکن است که در حال حاضر باشگاه ترکیه‌ای 2.75 میلیون یورو پرداخت می‌کند و برای نهایی کردن باید مقررات جدید یوفا در دستور کار قرار گیرد.

به نظر می‌رسد علی‌رغم گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره‌ی پیانیچ، این هافبک باتجربه‌ی بوسنیایی فصل آینده را هم در لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش خواهد گذراند؛ هر چند که شایعاتی درباره‌ی مذاکره‌ی باشگاه گالاتاسرای با بارسلونا مطرح شده بود که باشگاه اسپانیایی این مذاکرات را تکذیب کرد.