به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف برایتون رفت و در حالی که بازی در وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه 6-7 در ضربات پنالتی به پیروزی برسند. 

پیروزی آنها در این بازی به معنای صعود به دیدار فینال بود و حالا آنها باید برابر منچسترسیتی به میدان بروند تا تکلیف قهرمان این فصل جام حذفی مشخص شود. 

یکی از لحظات تعیین کننده این بازی زمانی بود که ووت وخهورست پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد، سپس توپ را در دست گرفت و پیش از آن که به سولی مارش دهد بوسه‌ مرگی به آن زد. 

1856466

مارش در نهایت تنها بازیکنی بود که نتوانست ضربه‌اش را به گل تبدیل کند و شاید وخهورست هم در این اتفاق نقش مهمی داشت. 

تا پیش از این ضربه، این دروازه‌بان برایتون بود که پس از هر پنالتی توپ را به بازیکن هم تیمی‌اش می‌داد تا پشت آن قرار بگیرد. این اقدامی عادی است که بسیاری از تیم‌ها از زمانی که انگلیس این شیوه را در جام جهانی 2018 انجام داد در پیش گرفته‌اند. 

وقتی وخهورست توپ را گرفت و آن را به سبک خاص خودش به بازیکن حریف داد، توجه داور بازی را هم به خود جلب کرد که با دقت شرایط را زیر نظر گرفته بود. 

در حالی که توجه داور به این دو بازیکن و پشتش به داوید دخیا بود، این دروازه‌بان به سمت نقطه پنالتی آمد و شروع به ساییدن آن با پایش کرد. 

1856467

وقتی مارش توپ را گرفت، اولین چیزی که دید این بود که دخیا در حال انجام کاری روی نقطه پنالتی است و طبیعتا به این موضوع فکر کرد که او دقیقا چه کاری انجام داده است؟ 

دخیا در واقع به صورت فیزیکی هیچ آسیبی به نقطه پنالتی نزد اما شاید همین اقدامش برای این که ذهن حریف را مغشوش کرده باشد کافی بود و مارش عملا احساس کرد که در شرایط نابرابری قرار دارد. 

بنابراین بازی روانی‌ای که دخیا و وخهورست برای مقابله با این بازیکن به کار گرفتند کاملا جواب داد و او در حالی که کاملا مردد بود پشت توپ قرار گرفت و ضربه را خراب کرد تا یونایتد بتواند با استفاده از این برتری راهی دیدار فینال شود.