به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته همه خبرها درباره رافائل واران حاکی از این بود که مصدومیت مدافع فرانسوی یونایتد بسیار جدی است و او تا پایان فصل دیگر قادر به حضور در این تیم نیست. اما اریک تن‌هاخ می‌گوید اطمینان دارد که در فینال جام حذفی شاهد حضور او در زمین خواهد بود.

شیاطین سرخ برای حضور در یک فینال دیگر لحظه‌شماری می‌کنند. آنها در این فصل پیش از این فاتح جام اتحادیه شده‌اند و دیشب بعد از عبور از برایتون در ضربات پنالتی به فینال جام حذفی رسیدند تا برای فتح دومین جام در این فصل شانس داشته باشند.

1856593

واران در دیدار یونایتد مقابل سویا در لیگ اروپا آسیب دید و گفته می‌شد فصل را از دست داده است. او دیشب در دیدار مقابل برایتون در زمین حضور نداشت. اما اریک تن‌هاخ امروز گفت انتظار دارد مدافع فرانسوی‌اش تا زمان برگزاری فینال جام حذفی بین یونایتد و سیتی به میدان برگردد و در آن بازی بزرگ در خدمت تیم او باشد. دیداری که روز 2 ژوئن در ومبلی برگزار خواهد شد.

تن‌هاخ در مصاحبه با تاک‌اسپورت گفت: "اول اینطور به نظر می‌رسید که رافائل فصل را از دست داده، ولی من حالا فکر می‌کنم که او به فینال جام حذفی می‌رسد. بله او می‌تواند".

1856594