به گزارش "ورزش سه"، خیرونا فردا در ورزشگاه خود میزبان رئال از هفته 31 لالیگاست. خیرونا 38 امتیاز دارد و در رده یازدهم است و در صورت پیروزی ماندنش در لالیگا قطعی می‌شود.

1856584

میچل که در خیرونا عالی کار کرده، در مورد بازی فردا گفت: «فشاری که روی ما وجود دارد به خاطر رسیدن به 40 امتیاز است و می‌دانیم اگر برنده شویم، فصل بعد نیز قطعا در لالیگا خواهیم بود. رئال الان با این ذهنیت برابر ما قرار می‌گیرد که در همه جام‌ها شانس قهرمانی دارد و باید تمام بازی‌هایش را ببرد. رئال در بهترین فرم خودش قرار دارد و بازی فردا برای ما بسیار دشوار خواهد بود. رئال وقتی در چنین فرمی است، شکست دادنش بسیار دشوار می‌شود، ولی ما هم شانس‌های خودمان را خواهیم داشت و مقابل هوادارانمان به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم.»

خیرونا در دور رفت رئال را در برنابئو متوقف کرد، ولی میچل معتقد است بازی فردا متفاوت خواهد بود: «رئال همیشه در هر رقابتی برای پیروزی بازی می‌کند و بازی‌های اخیر این تیم را که تماشا کرده‌ام، مشخص بوده که در بالاترین سطح هستند. وینیسیوس، رودریگو و آسنسیو در فرم فوق العاده‌ای قرار دارند و همه می‌دانیم که رئال با وجود اختلاف یازده امتیازی با بارسا هنوز ناامید نیست و برای پیروزی برابر ما قرار می‌گیرد. باید منتظر بهترین رئال مادرید باشیم.»

1856582

میچل در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان و برخورد رئال و سیتی گفت: «این بازی مثل یک فینال است و برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود. خیرونا تحت مالکیت "سیتی گروپ" قرار دارد و به خاطر رفاقتم با پپ گواردیولا و برادرش (پِرِه گواردیولا) طبیعی است که هوادار سیتی باشم. البته در رئال هم دوستانی دارم و اگر رئال به فینال برود، ناراحت نخواهم شد. در مجموع باید بگویم ترجیح می‌دهم سیتی فینالیست شود.»