به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ که پیش از دیدار دیشب منچستریونایتد با برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس فهرست پنج پنالتی‌زن خود در این بازی را تعیین کرده بود به هیچ وجه حاضر نبود از تصمیم خود کوتاه بیاید و حتی زمانی که یک بازیکن یونایتد به شدت اصرار داشت که یکی از پنالتی‌ها را او بزند سرمربی هلندی مانع شد و گفت پنالتی‌زن‌ها باید طبق برنامه او پشت توپ بایستند.

در بازی دیشب دو تیم که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد یونایتد و برایتون بعد از 120 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشید. ضربات پنالتی این بازی به شدت دراماتیک بود و در نهایت شاگردان تن‌هاخ بدون از دست دادن حتی یک پنالتی 7-6 به پیروزی رسیدند.

1856622

کاسمیرو، دیوگو دالوت، جیدون سانچو، مارکوس رشفورد و مارسل سابیتزر پنج پنالتی اول یونایتد را به گل تبدیل کردند و ووت وخهورست ششمین پنالتی تیمش را گل کرد. در ضربه هفتم بعد از آنکه سالی مارچ پنالتی برایتون را از دست داد، لیندلوف با گل زدن برای تیمش کار صعود یونایتد به فینال را تمام کرد.

ووت وخهورست هلندی خیلی دلش می‌خواست یکی از پنج پنالتی اول یونایتد را شلیک کند. او امروز گفت اصرار زیادی کرده که اجازه زدن یکی از این پنالتی‌های اولیه را داشته باشد، ولی اریک تن‌هاخ شخصا مانع شده و گفته بازیکنان باید طبق فهرست پنالتی‌زن‌هایی که او اعلام کرده پشت توپ قرار بگیرند.

مهاجم هلندی یونایتد در این باره به تاک‌اسپورت گفت: "بله، می‌خواستم یکی از پنالتی‌های اول را بزنم. برای این خیلی اشتیاق داشتم، ولی سرمربی مخالفت کرد و گفت باید طبق فهرست او پنالتی‌ها زده بشود. ولی خوشحالم که توانستم نقش خودم را بازی کنم و پنالتی ششم را گل بزنم. به خاطر بردمان حس خوبی دارم".

1856623