به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره ماندن یا رفتن محمد ربیعی از مس رفسنجان مطرح شده است. در این خصوص مدیران مس خواهان تمدید قرارداد با ربیعی هستند اما این مربی همه چیز را به آخر فصل موکول کرده است.

امروز و بعد از برد مس رفسنجان مقابل مس کرمان موضوع تمدید قرارداد ربیعی از او در نشست خبری مورد سوال واقع شد و این مربی جوان طوری صحبت کرد که انگار در پایان فصل از مس جدا خواهد شد.

ربیعی در نشست امروز ابتدا در لابه‌لای صحبت‌های خود درباره آینده مس رفسنجان در لیگ بیست و دوم به این مسئله گریزی زد و گفت: «خوشحالم بعد از سه سال حضور مس در لیگ برتر این فضا هست که این تیم برای چهارمی تلاش می‌کند. سه بازی دیگر تا ماموریت خودم برای مس رفسنجان دارم که به امید خدا بتوانیم ماموریت خود را درست برای اینجا تمام کنیم.»

در پایان این نشست خبری یکی از خبرنگاران از ربیعی درباره موضوع تمدید قرارداد او سوال کرد که سرمربی مس رفسنجان گفت: «مردم رفسنجان ولی‌نعمت بنده هستند. وظیفه‌مان است که هرجا کار می‌کنیم پاسخگوی مردم باشیم. 4 سال سعی کردم با تمام وجودم کار کنم. اینکه مردم به ما لطف دارند، قاضی عملکرد من هم فقط مردم هستند. من خاک پای این مردم هستم؛ اما درباره سوال شما قبلا پاسخم را داده‌ام.»

او ادامه داد: «3 بازی دیگر تیم دارد و در یک کورس رقابتی قرار دارد. وظیفه من است با تمام تعهد مسئولیتم را در پایان سه بازی انجام بدهم. مابقی داستان‌ها را اجازه بدهید درباره‌اش صحبت نکنیم. قبلا در این خصوص صحبت کرده‌ام و احساسم را می‌گویم. فکر می‌کنم کارم را برای رفسنجان کرده‌ام. انشالله همیشه رفسنجان را قله ببینید. این صندلی‌ها آمدنی و رفتنی است. این‌ها مهم نیست. مهم این است هرکسی هرجایی هست با تمام وجود کار کند. من فکر می‌کنم کارم را برای مردم رفسنجان و باشگاه مس انجام داده‌ام.»

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد ربیعی قصد دارد با انگیزه زیاد کارش را تا پایان فصل انجام بدهد و برای رتبه چهارمی تلاش کند. او اگرچه همه چیز را درباره آینده خود به پایان فصل موکول کرده اما با صحبت‌های امروز بعید است این مربی موفق لیگ آینده را نیز در مس رفسنجان شروع کند.