به گزارش ورزش سه، منیر محمدی، دروازه‌بان دوم تیم ملی مراکش، در تقابل امشب با النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و مانع گلزنی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حریف شد تا نقش پررنگی در پیروزی 1-0 تیمش داشته باشد.

بهترین واکنش محمدی در حفاظت از دروازه‌ خود در 46 این مسابقه اتفاق افتاد؛ جایی که بازی با یک به سود الوحده دنبال می‌شد و رونالدو با ضربه سری بی نقص دروازه حریف را تهدید کرد اما محمدی به شکلی استثنایی این ضربه را مهار کرد تا مانع از بازگشت النصر به بازی شود.

با رقم خوردن این نتیجه و عدم گلزنی کریستیانو رونالدو در این مسابقه، به نظر می‌رسد پس از حذف تیم ملی پرتغال برابر مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، ناکامی این فوق ستاره پرتغالی در برابر مراکشی‌ها همچنان ادامه دارد؛ مسابقه‌ای که رونالدو به عنوان بازیکن تعویضی در آن شرکت کرد و موقعیتی عالی هم برای گلزنی داشت اما درخشش یاسین بونو مانع این اتفاق شد.

محمدی البته پیش از این هم در جام جهانی 2018 برابر رونالدو قرار گرفته و در همان دقایق ابتدایی مسابقه در تقابل با این بازیکن شکست خورده بود تا در نهایت شیرهای اطلس با یک گل مغلوب پرتغال شوند اما حالا دروازه‌بان الوحده به نوعی انتقام آن شکست را هم از مهاجم پرتغالی النصر گرفت.

نکته جالب اینکه النصر در شرایطی در مرحله نیمه نهایی سوپرجام عربستان هم با نتیجه 3-1 برابر الاتحاد شکست خورد که یکی از گل‌های این مسابقه را عبدالرزاق حمدالله، بازیکن مراکشی حریف به ثمر رسانده بود.

ستاره پرتغالی تیم النصر حالا پس از حذف از سوپرجام و جام حذفی عربستان، تنها برای قهرمانی در لیگ شانس دارد که البته آن هم با توجه به شرایط جدول بسیار بعید به نظر می‌رسد.