به گزارش "ورزش سه" با گذشت دو روز از پایان دربی پایتخت، کماکان نتیجه این مسابقه فضای پیرامون تیم استقلال و هوادارانش را تحت تاثیر قرار داده است.

آبی ها در حالی امروز تمرینات خود را برای بازی در جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم آغاز کردند که غبار غم در چهره بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در تصاویر منتشره توسط کانال رسمی باشگاه مشخص است.

قصه دربی برای دو بازیکن با تجربه استقلالی ها اما متفاوت پیش رفت. مهدی مهدی پور و سجاد شهباززاده، بازیکنانی بودند که پیش بینی می شد در شهرآورد شماره صد هرچند کم، برای تیمشان به میدان بروند اما از شب قبل از دربی مشخص شد آقای گل سابق لیگ ایران و مهاجم باتجربه استقلالی ها در لیست تیمش برای دربی غایب خواهد بود.

1857132

مهدی پور اما در روز بازی نود دقیقه روی نیمکت نشست تا از کنار زمین شاهد شکست تلخ هم تیمی هایش باشد. شکستی که به قیمت از دست رفتن صدر جدول برای آبی ها تمام شد.

شاید بعد از غیبت شهباززاده در لیست استقلال برای دربی به عنوان یک مهاجم، به میدان نرفتن مهدی پور در این مسابقه هم محل پرسش و انتقاد از کادر فنی استقلال باشد. جایی که به وضوح عملکرد هافبک های استقلال در دقایق پایانی با افت مواجه شده بود و به خصوص پس از به میدان فرستادن آرمان رمضانی و روی آوردن این تیم به استفاده از سانتر و ارسال، مهدی پور هم می توانست برای تیمش گره گشا باشد. چه اینکه تعویض پنجم استقلال در این مسابقه هم بلااستفاده ماند.

1857131