به گزارش "ورزش سه"، برایتون یک‌شنبه شب در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و دیدار دو تیم بعد از تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد و شیاطین سرخ موفق شدند با پیروزی 7-6 راهی فینال شوند.

کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و بارها خط دفاعی یونایتد را به هم ریخت و آزار داد ولی نتوانست به گل برسد. آرون وان‌بیساکا، دفاع راست یونایتد، وظیفه مهار میتوما را داشت و به خوبی موفق شد وظیفه‌اش را به انجام برساند. میتوما که در این فصل 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده هر چه تلاش کرد نتوانست دفاع راست شیاطین سرخ را مغلوب کند.

1857114

ستاره ژاپنی امروز در یک مصاحبه به درخشش وان بیساکا اقرار کرد و گفت اگر او نبود صد در صد موفق به باز کردن دروازه یونایتد می‌شد و بازی پیش از رسیدن به ضربات پنالتی به سود تیمش به پایان می‌رسید.

میتوما گفت: "وان بیساکا حریف قدری است. در جریان مسابقه هر وقت با او مواجه شدم دیدم یک مدافع درجه‌یک مقابلم ایستاده. وان بیساکا نقش مهمی در گل نزدن ما داشت. متاسفم که نتوانستم گل بزنم با اینکه چند فرصت خوب داشتم. در مورد پنالتی‌ها همه می‌دانند که به شانس ارتباط دارد. من ناراحتم که چرا قبل از آن کاری نکردم. ولی وان‌بیساکا خیلی خوب بود. او نقش مهمی داشت."

1857115