به گزارش "ورزش سه"، سه تیم تراکتور، گل‌گهر و مس رفسنجان در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم مسابقات را با 46 ،45 و 43 امتیاز در اختیار دارند. البته تا پیش از هفته گذشته این سرمه‌ای پوشان سیرجانی‌ها بودند که رتبه چهارم را ماه‌ها در اختیار داشتند، اما توقف در ورزشگاه دستگردی اکباتان مقابل هوادار سبب شد تا این تیم به رتبه پنجم برود و شاگردان خمس جای آنها را گرفتند.

*رقیبان تراکتور: مس کرمان (میهمان)، نساجی (میزبان)، استقلال (میهمان)
در سه هفته باقی مانده تراکتور باید ابتدا در کرمان به مصاف مس برود که با توجه به شرایط مس دیدار بسیار سختی برای شاگردان خمس خواهد بود. قرمزپوشان تبریزی سپس در تبریز از نساجی میزبانی می‌کنند، که کارلوس هرناندس تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز از این مسابقه و تثبیت جایگاهش پس از شکست سنگین در آبادان به کار خواهد گرفت. در نهایت آخرین دیدار تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خواهد بود، که یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل این تیم به شمار می‌رود.

1857519

رقیبان گل‌گهر: آلومینیوم (میزبان)، پرسپولیس (میهمان)، نفت آبادان (میزبان)
گل‌گهر اما نسبت به دو رقیب دیگر در کسب رتبه چهارمی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، قرعه بهتری دارد. شاگردان سعید الهویی پس از برگزاری دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی، آماده میزبانی از آلومینیوم در سیرجان می‌شوند و سپس به تهران سفر خواهد کرد تا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صف آرایی کند. در نهایت آخرین دیدار این تیم در خانه مقابل صنعت نفت آبادان خواهد بود، که البته باید دید شرایط شاگردان ویسی که برای بقا می‌جنگند و تا پیش از هفته پایانی باید به ترتیب با استقلال در تهران و ذوب‌آهن در آبادان بازی کند، چطور پیش خواهد رفت.

نبرد سه تیم تراکتور، گل‌گهر و مس رفسنجان برای کسب رتبه چهارمی که با توجه به حذف استقلال شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود، که باید دید در نهایت به سود کدام تیم تمام خواهد شد.

1857517

*رقیبان مس رفسنجان: ملوان (میهمان)، استقلال (میزبان)، پیکان (میهمان)
دیگر رقیب گل‌گهر برای کسب رتبه چهارمی مس رفسنجان با 43 امتیاز است. مس در سه هفته باقی مانده مانند تراکتور دو دیدار خارج از خانه مقابل ملوان و سپس در هفته پایانی مقابل پیکان در تهران را پیش رو دارد و بین این دو مسابقه نیز پذیرای استقلال در ورزشگاه شهدای رفسنجان خواهد بود. سه دیدار سخت که کسب امتیاز از آنها با وجود آمادگی بالایی که شاگردان ربیعی دارند، کار ساده‌ای نخواهد بود.

1857518