به گزارش "ورزش سه"،‌ در هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی امشب در دیداری حساس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری دست پیدا کرد.

این دیدار حساس شانس کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را برای منچستر زنده کرد. سیتی اکنون با وجود 2 دیدار عقب افتاده در فاصله 2 امتیازی آرسنال قرار دارد.

در جریان مسابقه ارلینگ هالند یک مرتبه دیگر نام خودش را به عنوان گلزن ثبت کرد. مهاجم نروژی که این فصل آمار درخشانی برجای گذاشته اکنون 33 گل به ثمر رسانده است.

ویدئو: 298963

هالند امشب رکوردزنی کرد. پیش از این در مسابقات 38 هفته‌ای لیگ برتر انگلیس هیچ بازیکنی 33 گل به ثمر نرسانده بود. رکورد قبلی در فرمت فعلی رقابت‌های لیگ برتر در اختیار محمد صلاح بود. مهاجم مصری طی 38 هفته 32 گل با پیراهن لیورپول به ثمر رسانده بود.

در زمانی که مسابقات لیگ جزیره طی 42 هفته انجام می‌شد آلن شیرر، اسطوره نیوکاسل و اندی کول، مهاجم اسبق منچستریونایتد 34 گل به ثمر رسانده بودند.

1857611

مهاجم منچسترسیتی با وجود اینکه 5 هفته دیگر از رقابت‌ها باقی مانده می‌تواند فاصله یک گل با شیرر و کول را هم پشت سر بگذارد و باید دید در نهایت ماشین گلزنی پپ گواردیولا این فصل با چند گل کفش طلا را به خانه می‌برد.