به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس موفق شد با برتری در دربی اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل شرایط مطلوبی برای قهرمانی شکل دهد و صدرنشین جدول شود. افشین پیروانی، سرپرست پرسپوليس، درباره این بازی گفت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. برد در دربی شیرینی دیگری دارد، اما اکنون دیگر آن بازی تمام شده و ما هم فقط همان شب شادی کردیم و از روز بعد از دربی روی بازی‌های بعدی تمرکز کرده‌ایم. 
او ادامه داد: دربی تمام شده و نمی‌دانم این همه بحث و جدل‌ برای چیست. پر‌سپولیس با شایستگی بازی را برد و ممنونم از هواداران چه آنهایی که در استادیوم سنگ تمام گذاشتند و آنهایی که اجازه ورود نداشتند مثل بانوان و چه آنهایی که نبودند و از راه دور برای ما انرژی مثبت فرستادند، همچنین از کلیه عوامل باشگاه، کادر فنی و تدارکات، کادر پزشکی و رسانه‌ای و بازیکنان عزیز و هر کسی که برای نام بزرگ پرسپولیس زحمت می‌کشد تشکر می‌کنم.

1855960

مدافع اسبق پرسپوليس و تیم ملی درباره حواشی شکل‌گرفته بعد از این بازی گفت: دوستان فرافکنی نکنند و بدانند اگر قرار بر گله و شکایت از بحث اشتباهات داوری باشد، پر‌سپولیس قطعا در این فصل بیشترین ضرر را در این زمینه دیده است. خواهشم این است که کارشناسان بی‌طرف و عادل در پایان فصل جدولی از این اشتباهات داوری تهیه کنند تا صحت ادعای من مشخص شود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم در ادامه فصل گفت: خوشبختانه برد دربی روحیه بسیار خوبی به تیم تزریق کرده، اما همان‌طور که گفتم خوشحالی دربی همان شب برای ما تمام شد و از الان به فکر بازی‌های آینده هستیم. هواداران عزیز بدانند که در بازی‌های باقی‌مانده طوری تلاش می‌کنیم که انگار هر بازی یک فینال جداگانه است و برای شادی آنها از جان مایه می‌گذاریم.