به گزارش "ورزش سه"، لمپارد به عنوان مربی موقت به چلسی برگشته ولی در 5 بازی که روی نیمکت تیم نشسته، 5 شکست متوالی را تحمل کرده است.
لبوف 55 ساله که سابقه بازی  برای چلسی و تیم ملی فرانسه را دارد، گفت: «همه حرفها را زده‌اند. چیزی نمانده که من بگویم. شاید فقط این را به لمپارد بگویم: بزن بیرون؛ سریع بزن بیرون.»

لبوف ادامه داد: «کاری از دست تو ساخته نیست. آنها به یک برد نیاز دارند. یک برد. 3 امتیاز می‌خواهند تا مطمئن شوند سقوط نمی‌کنند. ما داریم درباره چلسی حرف می‌زنیم. وضعیت‌شان مخوف شده.»
او به مدافعان تیم هم اشاره کرد: «وسلی فوفانا، باید از خواب بیدار شوی. بازیکنان چلسی با همدیگر همکاری نمی‌کنند. معلوم نیست وسلی فوفانا چه کار می‌کرد. باید سریعتر حرکت می‌کرد. تیاگو سیلوا هم خیلی در عرض و با فاصله زیاد از فوفانا بازی می‌کرد. هیچ چیزی در این تیم درست کار نمی‌کند. من هیچوقت فکر نمی‌کنم بهترین مدافع دنیا بوده‌ام اما من هم می‌توانم این نکات را ببینم.»

ستاره سابق چلسی تاکید کرد: «من هیچوقت نمی‌گذاشتم هم‌تیمی‌ام در دفاع آخر این قدر با فاصله بازی کند. هیچ وقت. همین جزییات است که چلسی را این قدر بد کرده است.»
لبوف خطاب به فرانک لمپارد گفت: «بزن بیرون چون قرار نیست در بلندمدت در چلسی بمانی. ممکن است تا آخر فصل یک بار هم نبری.»
چلسی نمایش ضعیفی برابر برنتفورد داشت و در پایان نیمه اول بعضی از هواداران، تیم را هو کردند. حالا چلسی 6 بازی پیاپی است که در خانه نبرده.