به گزارش "ورزش سه"،‌ دو مسابقه از سری رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:15 امشب به صورت همزمان برگزار شد.

ساوتهمپتون قعرنشین نتوانست مانع از پیروزی بورنموث شود و نیوکسل پس از پیروزی پرگل مقابل تاتنهام این هفته اورتون را از پیش رو برداشت.

ساوتهمپتون 0-1 بورنموث

نیمه اول تقابل دو تیم بدون گل دنبال شد و با تساوی به رختکن رفتند. پنج دقیقه از نیمه دوم می‌گذشت که روی حرکت انفرادی مارکوس تاورنیر تیم میهمان موفق به گلزنی شد.

تاورنیر با ورود از سمت چپ محوطه جریمه با حرکات بدنش مدافعان حریف را دو مرتبه فریب داد و با ضربه زمینی پای چپ دروازه ساوتهمپتون را باز کرد. نیمه دوم با همین نتیجه دنبال می‌شد و میزبان به گل رسید اما با تصمیم VAR گل چه آدامز رد شد تا در پایان برتری یک بر صفر بورنموث نتیجه نهایی این مسابقه باشد.

بورنموث با این برتری 36 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد. ساوتهمپتون قعر جدولی هم کماکان 24 امتیازی است.

1867945

اورتون 1-4 نیوکسل

نیوکسل پس از برد 6 بر یک مقابل تاتنهام در هفته گذشته با روحیه بالایی وارد این بازی شده بود و نتیجه بازی را به نفع خود تمام کرد.

کالوم ویلسون در دقیقه 28 بازی روی فرصت طلبی موفق به گلزنی شد. سیو جوردن پیکفورد روی ضربه تارکوفسکی با تعلل مدافعان موجب شد تا ضربه پای راست مهاجم نیوکسل اولین گل این بازی را ثبت کند. نیمه اول این بازی درحالی به سود نیوکاسل به پایان رسید که دایوت مک‌نیل در دقیق 3+45 و کالورت لوین در دقیقه 5+45 موفق به گلزنی شدند اما VAR هر دو گل را به دلیل آفساد رد شد.

نیمه دوم این بازی هیجان بالایی داشت و با گل‌های بیشتری دنبال شد. اگرچه اورتون تلاش بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه حریف داشت در دقیقه 72 دومین گل نیوکسل روی ضربه جوئلینتون به ثمر رسید. تنها سه دقیقه پس از این گل روی پاس برونو گیمارش، ویسلون دبل کرد.

1867946

در دقیقه 80 بالاخره اورتون موفق به گلزنی شد و این بار مک‌نیل در آفساید نبود و یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. یک دقیقه از این اتفاق نگذشت که جیکوب مورفی روی دریبل دیدنی ایساک و عبور از بین چهار بازیکن گلزنی کرد و نتیجه 4 بر یک به سود نیوکسل شد.

نیوکسل پنجمین گل را در دقیقه 1+90 توسط فابیان شار به ثمر رساند اما او پس از ضربه ایستگاهی بلوکه شده در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود و به همین دلیل سیستم کمک داور ویدیوی این گل را رد کرد.

این نتیجه موجب شد تا نیوکسل 62 امتیازی شود و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. اورتون 28 امتیازی هم همچنان در رده نوزدهم قرار دارد.