پرسپولیس و گل گهر در فاصله 12 روز در مسابقات جام حذفی و لیگ به مصاف هم خواهند رفت

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی کشور با انجام 4 بازی پیگیری خواهد شد و در حساس ترین بازی تیم پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان به میدان می رود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و گل گهر در حالی روز 10 اردیبهشت با هم بازی خواهند کرد که 12 روز بعد در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر بار دیگر با هم بازی خواهند داشت.

این اتفاق برای پرسپولیس در اسفند ماه هم رخ داد و در اسفند پرسپولیس و سپاهان ابتدا در جام حذفی بازی کردند و سپس سه هفته بعد در مسابقات لیگ برتر هم به مصاف هم رفتند که در آن بازی ها تیم پرسپولیس ابتدا در اصفهان تیم سپاهان را 4-2 شکست داد و سپس در تهران برابر تیم سپاهان اصفهان 1-0 بازنده شد.

وضعیت مشابه برای تیم های استقلال و تراکتور هم رخ داد و تیم استقلال ابتدا در لیگ برابر تراکتور 2-0 بازنده شد و یک هفته بعد در تهران برابر این تیم در جام حذفی 2-1 به پیروزی رسید.

گل گهر و فولاد خوزستان هم چنین وضعیت مشابهی را داشتند اما نکته قابل توجه این است که پرسپولیس در هر 2 بازی از مسابقات لیگ و جام حذفی برابر تیم گل گهر سیرجان میزبان خواهد بود، اتفاقی که نه در مورد پرسپولیس و سپاهان و نه در مورد استقلال و تراکتور پیش نیامده بود.