به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، سرمربی گل‌گهر سیرجان پیش از بازی حساس با پرسپولیس در خصوص این مسابقه گفت: در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس باید این نکته را با دقت و توجه در ذهن خودمان داشته باشیم که بازی جام حذفی مختصات متفاوتی از لیگ دارد؛ طبیعتا نود دقیقه بسیار پرهیجان و پرفشار داریم که نیاز به تمرکز صد در صدی از سوی بازیکنان تیم ما دارد. در طول هفته سعی کردیم خودمان را از چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ تکنیکی آماده دیدار حذفی مقابل پرسپولیس بکنیم.

الهویی در مورد تفاوت حذفی و لیگ ادامه داد: چه تیم پرسپولیس باشد و چه نام دیگری مقابل‌مان قرار بگیرد مختصات جام حذفی تفاوت خیلی زیادی با لیگ برتر دارد و این کار را سخت خواهد کرد.

سرمربی گل‌گهر در مورد شرایط بدنی‌شان گفت: از لحاظ بدنی تیم‌مان شرایط خوبی دارد و خدا را شکر که همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. ممنونم از کادر پزشکی و کادر بدنسازی‌مان که چند بازیکنی که به دلیل مصدومیت شرایط مناسبی نداشتند، به شرایط بازی کردن برسانند.

سعید الهویی در خصوص داوری و اهمیت تصمیمات درست داور در این بازی گفت: هم ما و هم سرمربی تیم حریف، آقای گل محمدی قائل به این داستان هستیم که داور باید بهترین عملکرد را در جریان بازی فردا داشته باشد. اینکه چه تیمی پیروز خواهد شد بستگی دارد به پلن دو تیم، تمرکز بازیکنان دو تیم برای اجرای پلن‌ها و شرایط بدنی‌شان دارد ولی برای ما خیلی مهم است که تیم شایسته‌تر با پیروزی از زمین خارج شود‌ و داور اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشته باشد. متاسفانه نبود VAR کار را برای کادر داوری سخت کرده و اشتباهات‌شان دارد بیشتر از قبل می‌شود. اتفاقی که برای ما در بازی قبلی افتاد باعث از دست رفتن دو امتیاز در لیگ برای ما شد اما از تصمیمات داور حمایت کردیم و باز هم حمایت می‌کنیم. آرزو می‌کنم در بازی مهم فردا داور بهترین فرد زمین باشد و با تصمیماتش کمک کند که تیم شایسته‌تر پیروز بازی باشد.