به گزارش ورزش سه، مایکل اولونگا در جریان پیروزی دو بر یک الدحیل برابر ام صلال هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا با 17 در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که جاسینتو موندو دالا، مهاجم الوکره، در جریان پیروزی 2-1 مقابل العربی موفق به گلزنی نشد تا با 15 گل در رده دوم باقی بماند اما در مقابل عمر السوما، مهاجم العربی، تک گل تیمش را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود را به 15 برساند و همچنان برای کسب عنوان آقای گلی شانس داشته باشد.

با این شرایط در دو هفته باقی‌مانده لیگ ستارگان قطر، رقابت برای آقای گلی به اوج خود می‌رسد و اگرچه شانس اولونگا بیشتر از سایر بازیکنان است اما دو بازیکن دیگر هم همچنان برای کسب این عنوان شانس دارند.

1734213

البته یوسف المساکنی، بازیکن تونسی العربی هم یکی از مدعیان آقای گلی قطر بود اما در دیدار برابر الوکره موفق به گلزنی نشد تا با 13 گل در رده چهارم قرار بگیرد از این کورس دور شود.

همین امر در مورد یوهان بولی، مهاجم ساحل عاجی الریان نیز صدق می‌کند که در دیدار مقابل السد ناکام بود تا در پایان هفته بیستم با 12 گل، رتبه پنجم برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص بدهد.