به گزارش "ورزش‌سه"، پس از دیدار استقلال و پارس جنوبی در جم، حالا همه نگاه‌ها به ورزشگاه آزادی دوخته خواهد شد و گل‌گهری‌ها امیدوارند اینبار در ورزشگاه آزادی شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشند.
نکته خوش بینانه برای الهویی و کادر فنی گل‌گهر اینکه تمامی بازیکنان در دسترس هستند، ولی به نظر می‌رسد یازده بازیکن زیر شانس بازی مقابل پرسپولیس را بیشتر از سایرین داشته باشند.

خط دروازه و دفاعی 
در خط دروازه با وجود بازگشت منادی از مصدومیت، بار دیگر فروزان در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت، اما در قلب خط دفاعی با بازگشت مسیح زاهدی و آماده شدن این بازیکن، او در کنار سهرابیان زوج دفاع مرکزی گل‌گهر را تشکیل می‌دهند. در سمت دفاع راست بهنام برزای بازی خواهد کرد و امیر جعفری هم در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.

مثلث خط میانی 
بازگشت علیزاده و آمادگی او مهم ترین خبر طی روزهای اخیر در اردوی گل‌گهر بوده است. این بازیکن به نظر می‌‎رسد در کنار نوید عاشوری و محمد خدابنده لو سه بازیکن خط میانی سیرجانی ها را مقابل پرسپولیس تشکیل دهند.
مثلث خط هجومی 
رضا شکاری و محمدرضا حسینی را باید دو وینگر گل گهر در این مسابقه دانست و از بین کی روش استنلی، شاکری، تبریزی، قاسمی نژاد و بایناما هم راس مثلث بیرون خواهد آمد.

1868992

ترکیب احتمالی گل‌گهر مقابل پرسپولیس 
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، ، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، سید محمدرضا حسینی، رضا شکاری  و یونس شاکری.