به گزارش “ورزش سه” فولاد خوزستان که در ادامه روند مثبت و رو به رشد خود توانست نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد، حالا خود را برای مصاف با ذوب‌آهن آماده می‌کند. حمید بوحمدان، هافبک این تیم درباره دربی خوزستان گفت: بازی بسیار سختی بود چون از طرفی دربی خوزستان بود و از طرفی نفت مسجدسلیمان نهایت تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام داد تا امیدوار به بقا باشد اما خدا را شکر در پایان توانستیم پیروز میدان شویم.

او در مورد بحث برانگیز بودن قضاوت داور گفت: اعتراضات داوری همیشه وجود دارد و من نمی‌توانم نظری در مورد صحنه‌هایی که نفتی‌ها اعتراض داشتند بدهم و به نظرم چون حریف در شرایط خوبی قرار نداشت این اعتراضات طبیعی است و داور اگر اشتباهی انجام دهد فشار زیادی بر روی او می‌آورند و البته که در فوتبال این اتفاقات بسیار رخ داده اما باز هم می‌گویم کارشناسان باید نظر بدهند.

1784793

این بازیکن در خصوص حمایت هوادران از فولاد گفت: به نظرم یکی از دلایل انگیزه بالای فولاد حضور و حمایت تماشاگران است که همیشه کنار ما بودند و روحیه و انگیزه ما را ده برابر می‌کنند و ما تنها به خاطر هواداران است که در این شرایط تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. خدا را شکر در روند خوبی قرار داریم و باید در ۳ دیدار آینده هم همین شرایط را ادامه دهیم تا ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

بوحمدان در انتها گفت: باشگاه اگر به فکر موفقیت و کسب سهمیه برای فصل بعد است باید از الان به فکر برنامه‌ریزی مدون باشد و به نظرم فولاد و مردم خوزستان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و آن ها همیشه خوشحال بمانند.