بهترین بازیکن فصل قبل گل گهر برای دومین بار در این فصل به مصاف این تیم خواهد رفت

سعید صادقی در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف گل گهر خواهد رفت.

به گزارش طرفداری، ستاره انکار ناپذیر فصل قبل گل گهر که عنوان مهندس لیگ 21 را نیز از آن خود کرد، در ابتدای فصل در رقابت تیم های بزرگ و مدعی بالاخره پیراهن پرسپولیس را انتخاب کرد تا درنهایت با قراردادی یک ساله سرخ پوش شود. 

صادقی قرار است برای دومین بار در فصل جاری به مصاف تیم سابقش برود. او که در در بازی های لیگ و در دیدار رفت دو تیم در سیرجان در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر شد و یک بازی متعادل را به نمایش گذاشت حال با شرایطی کاملا تازه و متفاوت قرار است باز هم مقابل گل گهر بازی کند. صادقی که پس از مصدومیت طولانی مدت خود از ابتدای سال جدید در ترکیب پرسپولیس حاضر شد و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت، طی چند بازی اخیر مقابل مس رفسنجان، ملوان، مس کرمان و استقلال عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به تمام بازی های قبلی اش داشته و حالا که فصل و قراردادش با پرسپولیس رو به پایان است، به همان بازیکنی تبدیل شده که هواداران پرسپولیس مدتها دنبال او می گشتند.

حالا صادقی در بهترین شرایط فنی و روحی خود قرار است برای دومین بار مقابل گل گهر به میدان رفته و باید دید می تواند روند رو به رشد خود را در بازی امروز نیز ادامه دهد یا نه.

به هرحال امیر قلعه نویی اگرچه در لیست قبلی اش نظری روی صادقی نداشت اما قطعا شماره 21 سرخ ها انگیزه های فراوانی برای حضور در تیم ملی داشته و امروز نیز تمام تلاش خود را مقابل قلعه نویی برای اثبات توانایی هایش به کار خواهد گرفت.