به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل پیکان قرار می‌گیرد و سعی دارد مثل سال گذشته دوباره به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها برسد و شانس فینالیست شدن پیدا کند.

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علی داوران، محمد شریفی، ایوب کلانتری، محمد شریفی و کریم اسلامی بازیکنانی هستند که با نظر کارلوس هرناندس در ترکیب ابتدایی نساجی مازندران در دیدار مقابل پیکان قرار گرفته‌اند.

محمدرضا مهدی‌زاده، علی شجاعی و آداما نیان که در دیدار اخیر نساجی مازندران مقابل صنعت نفت آبادان و شکست چهار بر صفر این تیم از ابتدا به میدان رفتند، امروز از ترکیب خارج شدند و سید علیرضا ابراهیمی، مهرداد عبدی و کریم اسلامی دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشتند.

مهرداد عبدی، زننده گل قهرمانی نساجی در فینال جام حذفی سال گذشته، که بخاطر محرومیت در دیدار مقابل صنعت نفت حضور نداشت، امروز دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی این تیم برابر پیکان رسیده است.

کریم اسلامی، ستاره گلزن نساجی مازندران نیز که در دو دیدار اخیرشان با حضور سرمربی اسپانیایی در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز در رقابت حذفی جانشین آداما نیان شده و در خط حمله تیمش به میدان می‌رود.